אלחוטית וחדשנית: נחתה בארץ המדפסת הניידת הקטנה בעולם

אפסון השיקה בישראל את המדפסת הניידת הקטנה בעולם המאפשרת לאנשים בדרכים להדפיס בכל מקום ובכל שעה בקלות ובמהירות, ממחשב אישי, סמארטפון או טאבלט ■ צפו בווידאו

 

חברת אפסון, השיקה בישראל את המדפסת הניידת, האלחוטית הקלה (כ-1.5 ק״ג) והקטנה בעולם. ה-WorkForce WF-100 - היא מדפסת שמאפשרת לאנשים בדרכים להדפיס בכל מקום ובכל שעה חשבוניות, חוזים, תמונות וכל נייר עסקי אחר בקלות ובמהירות, בין אם מהמחשב האישי ובין מאייפדים, סמארטפונים וטאבלטים. 

המדפסת, פועלת בטכנולוגיית הזרקת הדיו הייחודית של אפסון - MicroPiezo, מצויידת בסוללה מובנית הנטענת באמצעות חיבור USB או חיבור לחשמל ומסך LCD קטן המציע תפעול ידידותי למשתמש. הדיו בו משתמשת המדפסת מתייבש מהר, והמסמכים המודפסים עמידים במים ואינם דוהים בשל השימוש בדיו ייחודי שפותח על ידי החברה, שיכול לשרוד, על פי בדיקות החברה, עד 118 שנות השתמרות. העלות למדפסת: 1190 שקל. 

כמו כן, בתערוכת IFA 2016 אשר מתקיימת בברלין בין השניים עד השבעה בספטמבר תכריז אפסון על קו חדש של מקרנים, כולל 3 מקרני 4 K רבי עוצמה ושלישיית מקרני קולנוע ביתי ב- HD מלא. לדברי קובי כהן, מנהל תחום מקרנים באפסון ישראל, דגמי הפרימיום החדשים המיועדים לקולנוע הביתי מציגים את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום לשיפור איכות הצפייה: תגבור ה-4 K, תמיכה ב-UHD Blu-ray וב- HDR.

בנוסף, כוללים הדגמים החדשים מנוע לייצוב האופטיקה וזכרון למיקום העדשה. מקרני הפרימיום, מבטיחים למי שלא יכולים להפרד במהלך צפייה בסרט ממסך ענק שבע שנות צפייה איכותית במינימום תחזוקה, מבוסס על ממוצע של 1.45 שעות לסרט אחד ביום. המקרנים מגיעים עם רזולוציית Full HD והכנה לתלת מימד.

כל המקרנים החדשים משתמשים בטכנלוגיית 3 LCD של אפסון, שמבטיחה צבעים חיים במיוחד ודמויות חדות גם בסביבת תאורה ביתית של חדר המגורים. ואם מקרני 4 K בדרך כלל עולים באיזור ה-50-70 אלף שקל, אז אחד מדגמי הפרימיום של אפסון הEH-TW7300 יעלה לצרכן בישראל 19,990 שקל כולל מע״מ ודגם נוסף בשם EH-TW9300 יעלה 25,900 שקל כולל מע״מ. המקרנים יהיו זמינים לרכישה אחרי החגים.