כנס ג'רני: הסייבר הישראלי פורץ גבולות

כנס הג'רני של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY ו"גלובס" יעסוק בפוטנציאל ובאתגרים של חברות אבטחת הסייבר הישראליות ■ בפאנל ישתתפו מנהלי אבטחת מידע בכירים מארגונים בינלאומיים

כנס ג'רני הסייבר הישראלי / צילום: : שאולי לנדנר
כנס ג'רני הסייבר הישראלי / צילום: : שאולי לנדנר

העידן הדיגיטלי החדש, התקשורת והפצת המידע יוצרים הן הזדמנויות והן נקודות תורפה חדשות בתחום אבטחת המידע. במשך שנים רבות תעשיית ההיי-טק הישראלית הותירה את חותמה על תחום הסייבר, וכעת ניתן לומר שהיא עומדת בחוד החנית של תעשייה גלובלית זו, תוך שהיא נדרשת להתמודד באופן שוטף עם אתגרים ואיומים מתוחכמים ומגוונים יותר. 

מושב מיוחד בכנס ג'רני של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY ו"גלובס", ידון בפוטנציאל ובאתגרים של חברות אבטחת הסייבר הישראליות. בפאנל ישתתפו מנהלי אבטחת מידע בכירים מארגונים בינלאומיים, מנכ"ל חברת סייבר מהגדולות בעולם ומשקיע מוביל מקרן הון סיכון המתמחה בתחום הסייבר. במסגרת הפאנל, יתקיים דיון על הטרנדים בתחום, האתגרים הצפויים בו ומשתתפי הפאנל יחלקו את נקודת המבט שלהם על התעשייה בישראל וכיצד היזמים הישראליים יכולים לפרוץ ולהתחרות בשוק הגלובאלי - לרבות טיפים כיצד נכון לפנות אל גופים בינלאומיים לצרכי מכירת מוצרי אבטחת מידע וכיצד נכון לנהל את מערכות היחסים מולם. 

את המושב ינחה יואב לייטרסדורף, שותף מנהל, YL Ventures וישתתפו בו טום בלטיס, סמנכ"ל אבטחת מידע Blue Cross Blue Shield of Michigan, עמוס מרום, סמנכ"ל, IBM Security, טים מאת'ר, לשעבר סמנכ"ל אבטחת מידע, Cadence Design Systems, מייקל מלי, סמנכ"ל אבטחת מידע Bank Julius Baer ווינסנט שטקלר, מנכ"ל, Avast Software.

כנס ג'רני של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY ו"גלובס" יתקיים ב-28 בספטמבר במלון הילטון תל-אביב.

לפרטים והרשמה: www.journey-israel.com