מגל החלה בהנפקת זכויות במטרה לגייס 24 מיליון דולר

הנפקת הזכויות מתבצעת כך שמגל מציעה לכל בעל מניות על כל שמונה מניות שהוא מחזיק, זכות לרכישת שלוש מניות במחיר 11.58 דולר, הנחה של 18.7% על מחיר השוק 

ישי דוידי / צילום: תמר מצפי
ישי דוידי / צילום: תמר מצפי

החברה הביטחונית מגל החלה בתהליך של הנפקת זכויות, במטרה לגייס כ-24 מיליון דולר. הנפקת הזכויות מתבצעת כך שמגל מציעה לכל בעל מניות על כל שמונה מניות שהוא מחזיק, זכות לרכישת שלוש מניות במחיר 11.58 דולר (שמשקף מחיר מניה של 3.86 דולר, הנחה של 18.7% על מחיר השוק). בנוסף, מי שיממש את מלוא הזכויות שלו, יוכל לרכוש מניות נוספות שהזכות לגביהן לא מומשה על-ידי בעל מניות אחר. הנפקת הזכויות תהיה בתוקף עד 30 בספטמבר.

בעלת השליטה במגל , קרן פימי שבראשות ישי דוידי, הודיעה שבכוונתה לממש את מלוא הזכויות שלה בהנפקה, ושהיא עשויה לבחור גם לרכוש מניות נוספות. במקרה כזה, פימי צפויה להגיע להחזקה של 50% או יותר במגל. כיום מחזיקה פימי בכ-39% מהון המניות של מגל, ובאסיפה שנערכה לפני מספר שבועות אישרו בעלי המניות לפימי לעלות להחזקה של מעבר ל-45%, כפי שנדרש בהתאם לחוק החברות. פימי רכשה את השליטה במגל ב-2014 לפי מחיר של 3.5 דולר למניה.

מגל מציינת שהיא מתכננת להשתמש בכספי ההנפקה לצרכים עסקיים כלליים, כולל הרחבת עסקיה באמצעות רכישות או השקעות בחברות ובטכנולוגיות משלימות. מגל, בניהולו של סער קורש, פעילה בשלושה תחומים: מערכות הגנה היקפיות, פרויקטים של אבטחה היקפית למתקנים רגישים או לאירועים מיוחדים ותחום הסייבר. מגל נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 78 מיליון דולר.