צפו: סמארטפון עתידני שיושק בקרוב

חברת טורינג רובוטיקס הפינית מייצרת טכנולוגיות למובייל ■ השבוע היא חשפה לראשונה את המפרט המלא של הסמארטפון החדש אותו תשיק בקרוב ■ צפו בוידאו

חברת טורינג רובוטיקס היא חברה פינית שמתכננת ומייצרת טכנולוגיות למובייל ובעיקר טלפונים חכמים. לפני מספר ימים פרסמה החברה את הדגם החדש לסמארטפון אותו היא מפתחת ומתכננת לייצר, בפס הייצור שהיה בעבר פס הייצור של חברת נוקיה. המפרט, איך נאמר, נשמע דמיוני.

המכשיר שייקרא טורינג פון-קדנזה יכלול שתי ערכות שבבים מסוג Snapdragon 830 של קוואלקום - ערכות שכידוע עוד לא הושקו והמעבדים ייעזרו ב-12GB RAM זכרון כשבגזרת הנפח המכשיר יציע כ-1 טרה. מאמינים? זה לא הכל...המכשיר יגיע עם מסך QHD בגודל 5.8 אינץ’ ומערך צילום אחורי 60 מגה-פיקסל, שמתבסס על 4 מצלמות עם ‘וידאו iMAX 6K’.

המכשיר מצויד ב- 2 סוללות: הראשונה היא סוללה בטכנולוגיית תא דלק, תא אלקטרוכימי אשר ממיר אנרגיה כימית לזרם חשמלי. השנייה היא סוללת גרפן, כשעל פי החברה גם הטלפון עצמו יהיה עשוי מגרפן שהוא חומר חזק ביותר ואחד מהחומרים הדקיקים הידועים לחוקרים בימינו.

עוד לא יבשה הדיו וכבר פרסמה החברה את מפרט המכשיר הבא, זה שאחרי הפון-קדנזה - שמו יהיה Turing Monolith Chaconne. והוא יגיע עם 3 מערכות-על-שבב מדגם Snapdragon 830 - גם הוא כמובן דגם שלא הוכרז על-ידי קוואלקום בשלב זה עם 24 ליבות עיבוד מסוג Kyro .

המצלמה תהיה מצלמת 60 מגה-פיקסל ראשית עם יכולת צילום וידאו באיכות 6K דרך ארבעה חיישני מצלמה ראשיים שימוקמו בגבו, מצלמת 20 מגה-פיקסל קדמית המשולבת במערך צילום סלפי כפול מסך 6.4 אינץ’ בעל רזולוציית 4 K זיכרון 18 GB RAM שיורכב מ-3 רכיבי זיכרון בנפח 6GB RAM, אחסון בנפח 1.2 טרה-בייט.

מתי וכמה יעלו לצרכן שני הדגמים המפלצתיים האלו? זה עדיין טרם פורסם.