רייטינג: שתי תוכניות "המירוץ למיליון" חוזרות לפסגה

פער גדול לטובת ערוץ 2 במאבק בין מהדורות השבת ■ ערב הקומדיות ביום חמישי של קשת נחלש ■ ערוץ 1 ללא נציגות בעשירייה הראשונה

"סוחטים את הבריאות". הגיעה למקום הרביעי בטבלה עם 22.5% / צילום מסך
"סוחטים את הבריאות". הגיעה למקום הרביעי בטבלה עם 22.5% / צילום מסך

אחרי הפוגה בת שבוע, שתי תוכניות "המירוץ למיליון" של רשתחוזרות להוביל את הטבלה השבועית. שתי התוכניות מציגות נתונים דומים, 27.4% ו-27.2%, וכ-800 אלף צופים, וניצבות בפער די גדול מהתוכניות הבאות אחריהן.

עם זאת, כמו שקורה לא מעט לאחרונה, שתי התוכניות הללו הן הנציגות היחידה של רשת בטבלה. ביום שני העדיפו בזכיינית להציב שידור חוזר מול המשחק של נבחרת ישראל בכדורגל, שאכן היה המשדר הבולט באותו יום עם 17.6% בערוץ 1. זה לא הספיק לערוץ 1 כדי לבצע גיחה נדירה לעשר התוכניות המובילות ברייטינג, אך בחישוב לפי צפיית פרטים בכלל האוכלוסייה המשחק הצליח להשתחל למקום העשירי, עם 539 אלף צופים. השבוע צפויה רשת לשדר שלוש תוכניות של "המירוץ למיליון".

הזכיינית השנייה, קשת, הכניסה השבוע חמש תוכניות לטבלה. הנציגות הראשונה היא במקום השלישי עם עדי אשכנזי, שבשבוע שעבר הוליכה את הטבלה עם פרק פתיחת העונה של "מה זה השטויות האלה?". הפרק השני מאבד מעט גובה ומסתפק ב-23.1%. בעקבותיו, גם "צומת מילר", שמשודרת בהמשך בחמישי - שאותו מקדישה קשת לקומדיות - נחלשת ל-20.6%, ומסתפקת במקום השביעי.

שתי תוכניות "המשימה: אמזונס" שומרות פחות או יותר על יציבות, 21.2% ו-20.2%, ומתברגות במקומות 5 ו-8. המשדר החמישי שמכניסה קשת לטבלה היא תוכנית שהפיקה עבורה חברת החדשות, "סוחטים את הבריאות", ששודרה לאחר המהדורה המרכזית ביום רביעי ועסקה בתעשיית המיצים הטריים.

בגזרת החדשות, קריסת החניון ברמת החייל ביום שני הכניסה למקום העשירי בדירוג את מהדורת החדשות המוקדמת באותו יום. הגל הפתוח ששודר לאחר האסון הניב רייטינג של 4.7% בערוץ 10 ו-6.7% בערוץ 2. בקרב בין מהדורות יום שישי הפער נותר דומה לזה שנרשם בשבוע שעבר. שתי המהדורות נחלשות מעט: 13.4% ל"אולפן שישי" בערוץ 2 מול 7.7% ל"שישי" עם אילה חסון בערוץ 10.

בקרב בין מהדורות השבת נרשם פער גדול לטובת ערוץ 2, שם רושמת "חדשות סוף השבוע" עם דנה וייס 19.6% מול 7.9% ל"מגזין" עם אושרת קוטלר.