חוזה לסאפיינס עם מנורה מבטחים בהיקף מוערך של כ-10 מ' ד'

מנורה בחרה במערכת IDIT של חברת התוכנה כמערכת הליבה לניהול תחומי הביטוח האלמנטרי שלה

חברת התוכנה סאפיינס חתמה על הסכם עם חברת הביטוח מנורה מבטחים, בהיקף שמוערך ביותר מ-10 מיליון דולר. סאפיינס  דיווחה היום שמנורה בחרה במערכת IDIT של סאפיינס כמערכת הליבה לניהול תחומי הביטוח האלמנטרי שלה, כשתהליך ההטמעה יימשך כשלוש שנים. בין שתי החברות כבר יש קשרים עסקיים קודמים. לדברי מוטי רוזן, מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח, "הבחירה בסאפיינס הייתה טבעית למדי בהתחשב בקשרים האסטרטגיים ארוכי השנים בין שתי החברות".

סאפיינס, מקבוצת פורמולה שבשליטת אסקו הפולנית, מספקת פתרונות תוכנה לחברות ביטוח, והיא נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה בת"א לפי שווי של 651 מיליון דולר.

"השוק הישראלי הוא בסיס אסטרטגי עבור סאפיינס, כך שהעסקה הנוכחית עם מנורה מבטחים תורמת לחיזוק נוכחותנו בענף הביטוח בישראל, ולמוניטין שלנו כספקי פתרונות ושירותים מהשורה הראשונה", מסר היום מנכ"ל סאפיינס, רוני על-דור.

במחצית הראשונה של 2016 סאפיינס רשמה הכנסות של כ-103 מיליון דולר ורווח נקי של 10.2 מיליון דולר (12.2 מיליון דולר על בסיס Non-GAAP). עם פרסום דוחות הרבעון השני לפני כחודש וחצי, סאפיינס העלתה את תחזית ההכנסות השנתית שלה אך הורידה את תחזית שיעור הרווח התפעולי. החברה מצפה לסיים את השנה עם הכנסות של 211-215 מיליון דולר, צמיחה של 18%-20% בהשוואה לשנת 2015, ושיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP) יהיה 13.5%-14%.