רוצים להתנתק מסלקום? שלמו 100 ש' או המתינו שעות בתור

א' החליט להתנתק מסלקום ■ לאחר הניוד התברר שעליו להחזיר את כרטיס הסים שקיבל אחרת ישלם עבורו 100 ש' ■ הוא טוען כי המתין שעות בתור ■ סלקום: "סלקום היא היחידה בשוק שמאפשרת ללקוח לעשות שימוש בסים ללא עלות"

ניר שטרן / צילום: יוסי צבקר
ניר שטרן / צילום: יוסי צבקר

א' החליט לנייד את מספר המנוי שלו מסלקום לחברה מתחרה. לאחר הניוד קיבל הודעה מסלקום כי עליו להחזיר את כרטיס הסים שקיבל מהחברה - אחרת ישלם 100 שקל בעבורו. את הכרטיס, נאמר לו כי יוכל להחזיר רק במרכזי שירות של החברה - שם לא מחכה לו תיבת החזרה או שירות יעיל דומה אחר - אלא עליו להמתין ולהתייבש בתור הארוך.

א' מתאר את ה"תלאות" שעבר עד שהחזיר את כרטיס הסים: "כשהגיע תורי הבנתי שמה שרצו ממני זה לא את הסים אלא לנסות לדחוף לי את שירות הטלוויזיה של סלקום. שעתיים שלמות המתנתי בתור למסור משהו שאפשר היה לפתור בקלות עם פתרונות זמינים אחרים ואז נציג המכירות ניסה למכור לי שירות שאני בכלל לא רוצה. ובפועל - מה סלקום עושה עם הסים הישן החזרתי להם, זה לא ברור ולראייה שבאף חברה לא מבקשים את זה מלקוחות שעוברים לחברה אחרת. הרעיון שלהם לטרטר אותי למרכז שירות אחרי הניוד - או 'לקנות' את זמני היקר בסכום של 100 שקל משאיר טעם רע גם בקרב מי שסיים את ההתקשרות עם החברה".

בסלקום מנמקים כי "החברה מחזיקה בתפיסה שירותית שמעניקה ללקוח בעת ההצטרפות סים בהשאלה ללא עלות לכל תקופת השימוש ובתנאי שיחזירו בתוך 14 יום מהניתוק בדואר רשום או במרכז שירות, ובכך סלקום הופכת לחברה היחידה בשוק שמאפשרת ללקוח לעשות שימוש בסים ללא עלות. רק במידה ולקוח בוחר שלא להחזיר את הסים, הוא משלם בגינו 99 שקל".