כנס ג'רני: הישות הפיזית פוגשת את הזהות הדיגיטלית

כנס ה-JOURNEY של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY ו"גלובס" יתקיים ב-28 בספטמבר במלון הילטון תל-אביב

כנס הג'רני / צילום: הג'רני
כנס הג'רני / צילום: הג'רני

העולם הדיגיטלי הופך להיות חלק בלתי נפרד מעולמנו הפיזי היום-יומי. מערכות היחסים ויחסי הגומלין בין השניים משתנים ללא הרף בעקבות הטכנולוגיה המתפתחת בכל תחומי החיים שלנו, היא משפיעה על הדרך בה אנו מתנהגים, הדרך בה אנו מתקשרים אחד עם השני, הדרך בה אנו צורכים ומשלמים על מוצרים שונים ואפילו על הדרך בה אנו מטיילים.

כיום, על חברות לשלב פתרונות דיגיטליים במוצרים ובשירותים שלהן, על מנת לתת מענה מתקדם וחדשני למשתמש הקצה. צרכיו ורצונותיו של הצרכן הם אלו המכתיבים את השינויים בדפוסים הקיימים.

במליאת הפתיחה של כנס ה-JOURNEY, שיתקיים זו השנה ה-20, ידונו בתופעה מומחים ובכירים מישראל ומהעולם.

ביירון דיטר מ-Bessemer Venture Partners ידון במהפכת הזמינות; הראל בית-און מ-Viola Growth יראיין את רישאד טובוקוואלה מקבוצת פובליסיס וידון בשאלה הבוערת "כיצד להישאר רלוונטי בעידן הדיגיטציה"; מארק טולוז מ-Mangrove Capital Partners יספק ראייה רחבה על הקשר הישראלי לתופעה; ודויד יון מסמסונג ינהל ראיון עם יורם טיץ מ-EY בנושא שילוב היישות הפיזית והזהות הדיגיטלית והשפעתה על כיווני ההתפתחות של תעשיית ההיי-טק בעולם ובישראל בפרט.

במושב הנעילה של הכנס, יראיין גיגי לוי וייס, שותף מייסד ב- NFX את סטן צ'ודנובסקי, מנהל תחום ה-Messaging בפייסבוק על מהפיכת הפלטפורמה הבאה - AI, Bots ומה שביניהם.

כנס ה-JOURNEY של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY ו"גלובס"יתקיים ב-28 בספטמבר במלון הילטון תל-אביב.

לפרטים והרשמה: לחצו כאן