GoPro הציג מצלמה חדשה ורחפן חדש; המניה מזנקת ב-3.5%

החברה הציגה את ה-GoPro 5 מבוסס הענן ואת הרחפן החדש מתוצרתה הקארמה

מצלמת GO Pro חדשה, מציאות מדומה, 360 מעלות Omni VR camera/ צילום: גו פרו
מצלמת GO Pro חדשה, מציאות מדומה, 360 מעלות Omni VR camera/ צילום: גו פרו

אחרי תקופה של דשדוש ותהיות רבות הנוגעות לעתיד החברה, פורצת הדרך בעולם המצלמות, מציגה הערב (ב') GoPro סדרת מוצרים ושירותים חדשים המפשטים באופן דרמטי את אופן הצילום, עריכה ושיתוף של החוויות והתוכן שלנו ומבססים את GoPro כפתרון המלא לאופן בו אנחנו מספרים ומשתפים חוויות.

באירוע שהתקיים הערב בקליפורניה הציג מייסד ומנכ״ל GoPro ניקולאס וודמן את סדרת המצלמות החדשה HERO5 מבוססות טכנולוגיית ענן ואת Karma, הרחפן הראשון של החברה; "המוצרים החדשים הללו מקיימים את הבטחת GoPro להעצים את חוויית הצילום ולפשט את הדרך בה כולנו משתפים סיפורים מחיינו - בזמן אמת״, אומר וודמן ומוסיף כי ״היכולת של ה- HERO5 לעלות אוטומטית תמונות וסרטונים לחשבון ה- GoPro Plus מאפשרת לנו לראשונה להתנהל בפשטות , לערוך ולשתף בקלות תוך כדי תנועה. זוהי חוויה משנת מציאות, כזו שאנו נמשיך ונבסס עליה שירותים נוספים בעתיד״.

בנוגע לרחפן ה-KARMA מדגיש ניק וודמן כי ״מדובר בהרבה יותר מרחפן, עם יכולת צילומי אוויר חסרת פשרות ברמה קולנועית עם תמונה חלקה ויציבה להפליא באריזה קומפקטית ובמחיר של 799 $ בלבד (בארה"ב) - כל כך פשוט לשימוש שכל אחד יכול להינות מהחוויה מיד".