ואפילו לא כל-כך יקר: נחשף הרחפן החדש של GoPro

הרחפן הקומפקטי יכול להתקפל ולהיכנס לתיק גב ומצויד במנגנון ייצוב מתקדם שמאפשר לו לנחות על כף-היד או על גג רכב נוסע ■ בנוסף הוצגה המצלמה החדשה התואמת לרחפן המופעלת ב-7 שפות

באירוע שהתקיים בקליפורניה, ארה"ב, הציג מייסד ומנכ"ל GoPro, ניק וודמן, את סדרת המצלמות החדשה  HERO5 מבוססות טכנולוגיית הענן, ואת Karma - הרחפן הראשון של החברה.

מדובר ברחפן קומפקטי שיכול להתקפל ולהיכנס לתיק גב ובעזרת מנגנון ייצוב מתקדם לנחות על כף-היד או אפילו על גג רכב נוסע. בכך הוא מאפשר לצלם בקלות כמעט כל פעילות בצורה חלקה ויציבה.

ה-Karma כולל תיק גב אליו נכנסת ערכת הרחפן ושלט חכם בעל מסך מגע בעיצוב של קונסולת משחקים, שלמעשה מייתר את הצורך בשימוש בטלפון או בטאבלט. בנוסף כוללת הערכה מייצב מצלמה תלת-צירי, הניתן לשליפה מהרחפן לשימוש עצמאי ונפרד עם דגמים אחרים של מצלמות GoPro.

הרחפן החדש של GoPro משווק בעולם במחיר של 799 דולר (כ-3,020 שקל), והוא צפוי להגיע לישראל במהלך 2017.

במקביל חשפה החברה את מצלמות Hero5, אשר להן תכונות חדשות כמו צילום וידאו 4K עם 30 פריימים לשנייה, צילום סטילס 12MP, אופציית העלאת תמונות וסרטונים אוטומטית לענן, הפעלה קולית הנתמכת ב-7 שפות, התאמה לרחפן Karma, וידאו וסטילס בזווית רחבה ונטולת עיוותים וכן עמידות למים ללא צורך במארז חיצוני עד לעומק של 10 מטרים. 

המצלמות מגיעות בשתי גרסאות - ה-HERO5 Black, אשר תהיה זמינה למכירה בישראל ובעולם החל מערב ראש השנה ה- 2.10.16 במחיר של 1,999 שקל; והדגם הקטן יותר, ה-HERO5 Session, אשר ישווק במחיר של 1,499 שקל.