לעסקים קטנים: אפליקציה חדשה לשירותי ניהול, חיוב ומעקב

הסטארט-אפ הישראלי "טים 10" מציע לבעלי עסקים קטנים אפליקציה של שירותי ניהול, חיוב, מעקב ודיווח ■ בינתיים, מי שמשתמשים הכי הרבה באפליקציה הם הדוג-ווקרס, שיכולים בעזרתה לשלוח לבעלי הכלב סיכום מפורט של הטיול ולחייב אותו אוטומטית

יש רק דבר אחד יותר בטוח בסן פרנסיסקו מפקקי התנועה בבוקר על גשר שער הזהב: לכל דבר יש אפליקציה. להזמנת נסיעות, להזמנת מקום במסעדה, להזמנת בגדים, להזמנת קניות מהסופר ואפילו להזמנת בני ובנות זוג לחיים - הכול זמין.

ובעיר כזו, כל נותן שירותים צריך לעמוד ברף הטכנולוגי המאתגר הזה. ילדי הטק של סן פרנסיסקו, עם משכורותיהם המפנקות, ממש כמו הקלישאה, לא עושים יותר מדי בעצמם: יש מטפלת לילדה, דוג-ווקר ומאמן פרטי להתעמלות הבוקר. כשמגיע הזמן לשלם, קשה למרבית יושבי עמק הסיליקון להכיל את הצורך המיושן של להוציא את הארנק ולשלוף כמה ניירות עם פרצופים ולשלם. אם זה לא באפליקציה - זה לא קיים. 

לשם כך בדיוק הוקם סטארט-אפ ישראלי בשם "טים 10", שכבר נוחל הצלחה ראשונית בעמק ובעיקר בסן פרנסיסקו עצמה. בתוך כמה חודשים הצליחו שם להחתים אלפי "עוסקים עצמאיים" שמעניקים שירותים לתושבי העיר וזקוקים לטכנולוגיה כדי להפעיל את העסק ביעילות. "טים 10" מציע שירותי חישוב, חיוב, דיווח, ניהול ומעקב לאותם עסקים פרטיים זעירים ומצייד אותם בכל הכלים הנדרשים כדי להיות מרשימים ומתקדמים בעידן הטכנולוגי.

"יש 20 מיליון עסקים קטנים עצמאיים בארצות-הברית - אנשים שיש להם צרכים של חיוב, צ'אט, תיאום לוחות זמנים ודיווח. חשוב להם לבלות כמה שפחות זמן מול האפליקציה, ושדברים ייפתרו כמה שיותר מהר וכמה שיותר בשקיפות עבורם ועבור הלקוחות", מסבירה רונה אלבז, המייסדת השותפה והמנכ"לית של החברה הטרייה. 

"הקטגוריה הכי פופולרית עבורנו היא דוג-ווקרס. הם יכולים באמצעות האפליקציה לנהל את לוח הזמנים שלהם, לשלוח לבעלים סיכום של הטיול שעשו עם הכלב ואפילו לציין את רמת האנרגיה ואם הכלב עשה את הצרכים שלו, איפה וכמה פעמים - וכמובן לחייב את בעל הכלב באופן מיידי ואוטומטי. מבחינתם אנחנו פותרים צורך ענקי", אומרת אלבז בגאווה.

לפי הנתונים הראשוניים של החברה, קטגוריות מובילות אחרות כוללות מאמני כושר, מנקים, צלמים וגננים.

"זה נראה מובן מאליו, אבל בעינינו זה צורך עצום", היא מוסיפה. "אובר מנסה להחליף את נהגי המוניות, Airbnb מנסים להחליף את המלונאים, ואנחנו מנסים להעצים את בעלי המקצועות ולהפוך אותם לתחרותיים יותר, עם יותר שקיפות, מה שמסביר כנראה את התגובות המדהימות שאנחנו מקבלים".

אפליקציה טים 10 / צילום: מסך
 אפליקציה טים 10 / צילום: מסך