סופרין ואורקום: קבוצת רכישה לפרויקט מסחר ומשרדים בי-ם

שילמו 4.5 מיליון שקל על אופציה לרכישת קרקע בת 10 דונם תמורת 90 מיליון שקל, להקמת פרויקט משולב של מסחר, מרפאות, בשכונת תלפיות בבירה

הדמיית הפרויקט / הדמיה: evolve media
הדמיית הפרויקט / הדמיה: evolve media

קבוצת סופרין וחברת אורקום אסטרטגיות הודיעו היום (ג') כי שילמו 4.5 מיליון שקל על אופציה לרכישת קרקע בת 10 דונם תמורת 90 מיליון שקל, להקמת פרויקט משולב של מסחר, מרפאות, בשכונת תלפיות בירושלים. במקרה של מימוש תקוזז עלות רכישת האופציה ממחיר הקרקע.

המגרש מצוי בצומת הרחובות פייר קניג והתנופה בעיר, ואת האופציה קיבלו החברות מידי אלייד נדל"ן שחכרה את המגרש מרשות מקרקעי ישראל. האופציה הינה לתקופה של כחצי שנה. לפי התכנון, בשלב א' יארגנו החברות קבוצת רכישה לשטחי המסחר ול-3 קומות של שטחי משרדים וקליניקות רפואיות, ובשלב ב' ייבנה בניין משרדים בגובה 13-14 קומות.

עלות הקמת הפרויקט מוערכת ב-520 מיליון שקל. לדברי קלמן סופרין, "על רקע תקנת המס החדשה של שר האוצר למשקיעי דירות המגורים, החיפוש אחר אפיקי השקעה נוספים כדוגמת שטח מסחר או משרדים הופך להיות כדאי מתמיד, והתשואות על פרויקטי משרדים ומסחר גבוהות מהתשואות על נכסים למגורים".

את הפרויקט מתכננים במשרד האדריכלים ברעלי-לויצקי-כסיף. את העסקה מלווים משרד עורכי דין פישר-בכר-חן-וול-אוריון ושות' ומשרד עורכי דין שירן בן עזרא, ואת שיווק הפרויקט מבצעת חברת הראל (ק.מ.ר) שיווק וייזום בע"מ.