סנאפצ'ט משנה שם ומוכרת משקפיים חכמים ב-129 דולר

החברה הודיעה כי תיקרא מעתה "סנאפ אינק": "אנחנו כבר לא רק אפליקציה חברתית" ■ משקפי השמש החכמים, שנקראים "ספקטקלס", מצלמים סרטוני וידאו ומשתפים אותם

סנאפצ'ט / צילום: רויטרס
סנאפצ'ט / צילום: רויטרס

חברת סנאפצ'ט (Snapchat) הודיעה אתמול (ו') דרך "וול סטריט ג'ורנל" כי היא משנה את שמה ל-Snap Inc. מנכ"ל החברה, איוון שפיגל, אמר כי שם זה מתאים יותר, היות שהחברה היא עתה יותר מסתם אפליקציה חברתית.

החברה מתרחבת כעת לתחום חדש: משקפי שמש חכמים, הקרויים ספקטקלס (Spectacles), שיימכרו ב-129 דולר לזוג - אולם מדובר בהפצה מוגבלת.

כמה שעות לפני הכתבה שפורסמה ב"וול סטריט ג'ורנל", פרסם אתר ביזנס אינסיידר את הסרטון הראשון שדלף על המשקפיים החדשים של החברה, שבו אף נרמז על שינוי השם של החברה.

לפי ה"ג'ורנל", הספקטקלס של סנאפצ'ט מקליטים סרטוני וידאו של 10 שניות באמצעות עדשה בזווית של 115 מעלות, שמקרבת אותה לעין המצלם בהשוואה למצלמות המסורתיות. המשקפיים מצלמים את הסרטון ברקע מעגלי, במקום המלבן או הריבוע הרגילים, ואז הם יכולים לשגר אותו אלחוטית למכשיר הנייד, שדרכו ניתן לשתף את הסרטון עם חברים אחרים בסנאפצ'ט.

המשקפיים יגיעו ב-3 צבעים: שחור, teal (תכול-ירקרק) וקורל (ורוד-כתום).

סנאפצ'ט פיתחה את המשקפיים במשך שנים, אולם שפיגל התייחס אליהם כאל "צעצוע" ואמר לעיתון: "אנחנו הולכים לנקוט גישה איטית בשיווק המשקפיים. אנחנו מעוניינים לגלות אם הם משתלבים בחיי היומיום של האנשים ולראות אם הם אוהבים את זה".