מאסטרקארד ממשיכה לחפש סטראט-אפים ישראלים

הכריזה על מחזור חורף 2016 של תוכנית Start Path Global, היוזמה הגלובלית לתמיכה בסטארט-אפים מבטיחים בשלבים מוקדמים המפתחים את הדור הבא של פתרונות מסחר ופינטק

חברת מאסטרקארד ממשיכה לחפש סטארט-אפים ישראלים לתוכנית Start Path Global, היוזמה הגלובלית לתמיכה בסטארט-אפים מבטיחים בשלבים מוקדמים המפתחים את הדור הבא של פתרונות מסחר ופינטק.

החברה הכריזה על מחזור חורף 2016 של התוכנית, והיא מחפשת בישראל סטארט-אפים שמעוניינים לשתף פעולה עם תאגידים טכנולוגים או פיננסים גדולים כדי ליהנות ממומחיותם התפעולית ולבחון טכנולוגיות חדשות.

סטארט-אפים ישראלים שהשתתפו בעבר בתוכנית החלו לעבוד עם מאסטרקארד באופן שוטף - נציין את VATBox הממקסמת את שיעור החזרי המע"מ לחברות, וכן SuperSmart ו-PayKey, שמסייעות בזיהוי תחומי צמיחה ואפשרויות לשותפויות. בשנתיים האחרונות עבדה Start Path עם יותר מ-90 חברות ב-24 שווקים והחברה מפעילה כיום ניסויים בטכנולוגיות שונות או השקיעה ישירות בקרוב ל-20% מהחברות שהשתתפו בתוכנית.

אנדרש המברגר, מנכ"ל Mastercard ישראל: "תוכנית Start Path נחלה הצלחה רבה בישראל וכעת מגבירה את החיפושים במדינה, עדות נוספת לקהילת הסטארט-אפ התוססת בישראל. מטרת התוכנית היא להישאר קרובה לחדשנות הנובעת מישראל ולסייע להצלחתן של חברות בשלבים מוקדמים הטורחות על טכנולוגיות מסחר של הדור הבא. התוכנית הווירטואלית בת ששת החודשים תסייע לחברות סטארט-אפ מישראל להתמודד עם בעיות עסקיות ותציג בפניהן הזדמנויות עסקיות מרחבי העולם".