אנלימיטד: הילה זונדר-מסה מונתה לסמנכ"לית ומזכירת החברה

בעלי מניות: ניתן היה לחכות עם המינוי עד שתושלם מכירת החברה; בתקופה שהחברה למעשה נמצאת כמעט בפשיטת רגל, מוטב היה אילו היו מתאפקים עד שיתבהר המצב ■ מינוי אינטרסנטי של יו"ר ומנכ"ל החברה?

עבודות במיזם הסיבים אנלימיטד / צילום: איל יצהר
עבודות במיזם הסיבים אנלימיטד / צילום: איל יצהר

מיזם הסיבים האופטיים אנלימיטד הודיע אתמול (א') על מינויה של הילה זונדר-מסה לתפקיד מזכירת החברה וסמנכ"לית.

זונדר-מסה, בוגרת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן, מביאה עמה ניסיון רב של כ-20 שנה בדיני חברות, ניירות ערך ומימון ושימשה עד המינוי כיועצת במשרד עורכי הדין פישר-בכר-חן.

אלא שגורמים המקורבים לחברה ולבעלי המניות מציינים כי המינוי שלה מגיע בעיתוי בעייתי, שכן החברה ממשיכה לשלם שכר למזכיר החברה הקודם, לירן אלינר, שעזב ללימודים בבוסטון וממשיך לייעץ לחברה. במקביל, החברה מינתה את עו"ד עופר לוי על מנת שילווה את החברה בתהליך הכנסת משקיע חדש שיקבל את השליטה במיזם ולכן ניתן היה לחכות עם המינוי עד שיתבהר עתידה של החברה.

היו מי שטענו כי המינוי שלה הוא נעשה על דעתו של יו"ר ומנכ"ל החברה דורון כהן. בתוך כך נשמעים רעשים סביב תוכנית הבונוסים שאמורים לקבל חברי ההנהלה בעקבות תהליך הכנסת משקיע, והאם גם העובדים ייהנו ממנה או שרק חברי ההנהלה.

מחברת אנלימיטד נמסר כי לאור ניסיונה העשיר של הילה זונדר-מסה ברכישות ומיזוגים היא תמלא תפקיד מרכזי בתהליך גיוס המשקיע לחברה.