פרויקט האנליזה של הבורסה ממליץ: המניה הזו תזנק ב-50%

חברת מחקר המניות אדיסון פרסמה אנליזה על מניית פורסייט ■ באדיסון ממליצים על המניה במחיר יעד של 3.15 שקלים

הבורסה בתל אביב / צילום: איל יצהר
הבורסה בתל אביב / צילום: איל יצהר

חברת מחקר המניות אדיסון פרסמה היום (ג') אנליזה על מניית פורסייט , במסגרת פרויקט האנליזה של הבורסה לניירות ערך. באדיסון ממליצים על המניה במחיר יעד של 3.15 שקלים, פרמיה של מעל 50% על מחיר הפתיחה הבוקר בתל אביב.

פורסייט אוטונומס מפתחת פתרונות תוכנה עבור מערכות עזר מתקדמות לנהג (ADAS) ולאפליקציות נהיגה אוטונומיות לחלוטין, באמצעות שימוש באלגוריתמים למצלמות סטריאו אשר פותחו במהלך כעשור בשיתוף עם צה"ל.

"לחברה יעד של הסתברות גילוי עצמים של 100% באור יום, בכל תנאי מזג האוויר ותאורה. באם תצליח להציג שיפורים מהותיים ברמת הבטיחות בתפקוד מערכות ADAS, אנו מצפים כי החברה תגדיל משמעותית את שוויה בשוק המוצרים לגילוי משתמשי דרך פגיעים (VRU). לשוק זה צפוי, ע"פ מחקרים של ABI Research, שיעור צמיחה שנתי משוקלל של 49% במהלך העשור הקרוב", כותבים האנליסטים אנה בוסונג וריצ'רד ג'נס.

באדיסון מסבירים בנוסף כי מאחר והחברה נמצאת עדיין בשלבי פיתוח, הם השתמשו במודלים של תזרים מזומנים מהוון לצורך הערכה הן של פורסייט והן של Vision Rail, בה מחזיקה החברה ב-31.5% מהון המניות. "בעקבות הצלחות מוקדמות בשלבי הניסוי, אנו מניחים כי החברה תצליח להגיע ל- 100% גילוי עצמים בכל תנאי מזג האוויר עבור מוצר הפרימיום שלה, וכן תצליח להציג יתרונות בטיחות מהותיים ביחס לשוק.

"לפיכך, אנו חוזים כי עד 2025 לחברה יהיה נתח של 3% בשוק העולמי (6% בסין ו-2% בשאר העולם)", מסכמים האנליסטים, ומצמידים את מחיר היעד האמור.

יצוין כי פרויקט האנליזה מטעם הבורסה המקומית נעשה במטרה לאפשר תמחור הולם לחברות הטכנולוגיה והביומד, להרחיב את רמת הידע וההבנה של המשקיעים על החברות, תחומי פעילותן והשווקים בהן הן פועלות. הפרויקט מבוצע במסגרת יישום המלצות הוועדה לקידום השקעות בחברות ציבוריות הפועלות בתחום המחקר והפיתוח. בנוסף לחברת אדיסון, הבורסה חתמה על הסכם נוסף גם עם חברת המחקר פרוסט אנד סאליבן.