אקווה הישראלית גייסה 9 מיליון דולר בהובלת מיקרוסופט

חברת הסטארט-אפ הישראלית מספקת פלטפורמה לאבטחת אפליקציות בקונטיינרים וירטואליים ■ שלמה קרמר, שהשקיע בשלב הסיד של אקווה, יצטרף כדירקטור בחברה

חברת הסטארט-אפ הישראלית אקווה סקיוריטי (Aqua Security), ספקית פלטפורמה לאבטחת אפליקציות בקונטיינרים וירטואליים, השלימה גיוס Series A בהיקף 9 מיליון דולר, אותו הובילה Microsoft Ventures.

משקיעי הסיד של אקווה, TLV Partners ושלמה קרמר, השתתפו גם הם בסבב הגיוס הנוכחי, אשר הביא את סך ההשקעה באקווה עד כה ל-13.5 מיליון דולר. יזם ומשקיע הסייבר הסדרתי שלמה קרמר יצטרף כדירקטור באקווה.

אקווה נוסדה בסוף 2015 על-ידי דרור דוידוף (שמשמש גם כמנכ"ל) ואמיר ג'רבי, והשיקה את הפלטפורמה שלה במאי 2016. החברה מתכננת להכפיל את היקף הצוות שלה עד אמצע 2017.

פלטפורמת אבטחת הקונטיינרים של אקווה מספקת פתרון אבטחה עבור סביבות קונטיינרים, כשהיא תומכת בקונטיינרים של Docker על Windows ולינוקס, וזמינה להפעלה על מרכז דאטה מקומי או בענני Azure, AWS ו-Google.

היא מספקת הגנה לאורך מחזור חיי הקונטיינר, מהפיתוח ועד לריצה בסביבת ייצור, באמצעות שילוב פרופילים חכמים של אבטחה, אנליטיקה של התנהגות, ומחקר פנימי של אבטחת סייבר, כדי ליצור מעטפת אבטחה מקיפה ועמידה ברגולציה.קמת בישראל ובסן פרנסיסקו.