פתאל ממשיכה להתרחב: תקים מלון בן 500 חדרים באמסטרדם

הודיעה על הסכם לרכישת זכויות על קרקע באמסטרדם, עליה תקים בית מלון תמורת כ-47 מיליון אירו ■ דוד פתאל: "עסקה זו תואמת את תוכניתנו האסטרטגית להרחיב את פעילותנו באירופה"

דוד פתאל / צילום: אלון רון
דוד פתאל / צילום: אלון רון

חברת המלונות פתאל נכסים אירופה ממשיכה בפעילות האינטנסיבית המאפיינת אותה בחודשים האחרונים: הבוקר (ג') עדכנה כי חתמה על הסכם לרכישת זכויות על קרקע באמסטרדם שבהולנד, עליה תקים בית מלון תמורת כ-47 מיליון אירו (כ-200 מיליון שקל). פתאל צפויה להשקיע כ-6 מיליון אירו (כ-25 מיליון שקל) נוספים לרכישת ציוד ומלאי לבית המלון המתוכנן.

לפי פתאל, בית המלון יהיה בדרגת 3 כוכבים ויכלול כ-500 חדרים, מסעדה, אולמות כנסים, חדרי ישיבות ומקומות חניה. עבודות הבנייה צפויות להתחיל בסמוך לחתימה על החוזה ובפתאל מעריכים כי בית המלון ייפתח בנובמבר 2018.

מהדיווח עולה כי התמורה שתשלם פתאל תועבר למוכר בהתאם להתקדמות הפרויקט. מהסכום הכולל העבירה פתאל 12 מיליון אירו בעת החתימה על החוזה, ויתרת הסכום תועבר בהתאם לעמידה באבני-דרך של תוכנית הבנייה. בפתאל מתכננים לקבל הלוואה בנקאית למימון העסקה בהיקף של עד 60% מהיקפה הכולל.

דוד פתאל, מייסד רשת המלונות ויו"ר החברה, מסר היום כי "עסקה זו תואמת את תוכניתנו האסטרטגית להרחיב את פעילותנו באירופה, על-ידי רכישת בתי מלון במחירים אטרקטיביים ובמיקומים מבוקשים".

פתאל פועלת באינטנסיביות באחרונה, ותוך כמה שבועות עדכנה גם על כמה עסקאות לרכישת בתי מלון באירופה בהשקעה מצטברת של כ-160 מיליון אירו (יחד עם עסקה זו).