מתקדם במיוחד: אינטל חושפת רחפן חדשני למגוון שימושים

הפלקון 8 של אינטל שנחשף לאחרונה שוקל 2.7 ק"ג בלבד, מגיע למהירות של 56 קמ"ש וכולל שלל מערכות חדשות, לרבות יכולת התחמקות ממכשולים ב-360 מעלות ■ כל הפרטים בווידאו

ענקית השבבים אינטל חשפה רחפן בעל יכולות מרשימות שמיועד לשימושים מקצועיים ותעשייתיים. הרחפן החדש, שמכונה פלקון 8, פותח על ידי חברת Ascending Technologies הגרמנית, אותה רכשה אינטל בינואר השנה. הרחפן המתקדם שוקל כ-2.7 ק"ג, מגיע למהירות של 56 קמ"ש וכולל מערכת התחמקות ממכשולים ב-360 מעלות.

הפלקון 8 כולל גם מערכת ייצוב ששומרת על יציבות הרחפן גם בתנאים קשים, מה שמאפשר לו לספק תמונה מדויקת עד רמת המילימטר. יתרון נוסף הוא האפשרות להחליף בקלות מטען יעודי, וכך להתאים את הרחפן ללקוחות שונים ומגוונים.

השליטה ברחפן מתבצעת בעזרת בקר שליטה מוקשח ומוגן ממים וכולל טאבלט של אינטל עם אפשרות לסטרימינג בלייב של תמונה באיכות 1080 פיקסלים.

היכולות היחודיות של הרחפן של אינטל יתאימו לשימושים שונים כמו איתור והצלה, גילוי ואיתור דליפות, אבטחה, בקרה של קווי מתח גבוה, מיפוי ועוד. מעבר לכך, אינטל טרם פרסמה נתונים נוספים הנוגעים לטווח הטיסה, גובה הטיסה מועד ההשקה ותג המחיר.