סרגון זינקה בעקבות דיווח על חוזה עם מפעיל תקשורת בארה"ב

מניית חברת ציוד התקשורת הנסחרת גם בנאסד"ק סגרה את פער הארביטראז' שנפתח לאחרונה מול ניו-יורק והשלימה עלייה של כ-130% בחצי שנה

עירא פלטי / צילום: איל יצהר
עירא פלטי / צילום: איל יצהר

מניית סרגון זינקה היום (ג') ביותר מ-20% וריכזה מחזור מסחר גבוה בבורסה בתל-אביב. בכך סגרה המניה את פער הארביטראז' שנפתח בימים האחרונים מול ניו-יורק (המניה נסחרת גם בנאסד"ק - סרגון ). המניה השלימה עליה של כ-130% בחצי השנה האחרונה ושוויה של החברה גדל ל-215 מיליון דולר. עם זאת, המניה עדיין נמוכה ביותר מ-70% ממחירה לפני כ-5 שנים.

הסיבה לזינוק האחרון - הודעת החברה מיום חמישי האחרון לפיה היא נבחרה בידי מפעיל תקשורת מוביל (Tier 1) בארה"ב לשמש כספק התמסורת האלחוטית העיקרי שלו, לצורך תמיכה בעיבוי ואופטימיזציה של הרשת הסלולרית. הזמנות ראשונות לפתרון של סרגון (IP-20) בסכום של יותר מ-4 מיליון דולר כבר התקבלו במהלך הרבעון הרביעי.

סרגון מספקת פתרונות תקשורת אלחוטיים בקיבולת גבוהה לתקשורת בין תחנות הבסיס והמתג הראשי ברשת. "אנו שמחים לשתף פעולה עם מפעיל התקשורת במטרה לתמוך באסטרטגיית הרשת שלו", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "פלטפורמת ה-IP-20 שלנו פרוסה בהיקף נרחב ברחבי העולם. אנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה המוצלח וארוך הטווח עם הלקוח".

סרגון צפויה לדווח על תוצאותיה ברבעון השלישי ביום שני 14 בנובמבר. ברבעון השני הציגה החברה הכנסות של 70 מיליון דולר, ירידה של 26% לעומת הרבעון המקביל ב-2015 ועלייה של 17% לעומת הרבעון הראשון השנה.

הרווח התפעולי ברבעון עמד על 4 מיליון דולר, לעומת 5.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ו-1.2 מיליון דולר ברבעון הקודם. בשורה התחתונה הציגה סרגון רווח סמלי (על בסיס GAAP) של 100 אלף דולר ברבעון, לעומת רווח של 1.3 מיליון דולר ברבעון המקביל והפסד של 400 אלף דולר ברבעון הראשון השנה.

הדיווח מיום חמישי מצטרף להודעת החברה מחודש יוני, אז דיווחה סרגון על הזמנות בהיקף כולל של קרוב ל-40 מיליון דולר שקיבלה משלושה מפעילי תקשורת סלולרית בהודו. החברה כבר הכירה בחלק מההכנסות עבור הזמנות אלה והיתר יוכר ברבעונים הקרובים.

מניית סרגון רשמה עלייה
 מניית סרגון רשמה עלייה