ירידות בסיום המסחר בוול סטריט; תשואות האג"ח זינקו

עסקת קוואלקום-NXP נסגרה במחיר של 47 מיליארד דולר ■ הנפט התאושש לאחר הירידות אמש ונושק ל-50 דולר לחבית ■ טוויטר פרסמה דוחות והודיעה כי תפטר 9% מעובדיה

 בוול סטריט/ צילום: רויטרס
בוול סטריט/ צילום: רויטרס

ירידות שערים סגרו את יום המסחר (ה') בוול סטריט. בשוק האג"ח נרשמו ירידות שערים חדות כשתשואות האג"ח הממשלתי ל-10 שנים עלו ל-1.85%. המסחר באירופה התנהל בירידות, ונרשמה נעילה שלילית בבורסות אסיה.

 

עונת הדוחות נמשכה היום במלוא עוזה. בריסטול-מאיירס , קולגייט-פלמוליב , פורד  ו-יו.פי.אס  ריכזו עניין לאחר שפרסמו את הדוחות הרבעוניים שלהן. גוגל , אמזון , לינקדאין  וביידו ידווחו לאחר הנעילה.

מוקדם יותר דיווח דויטשה בנק  על רווחים גבוהים מהצפוי ברבעון השלישי, ובכך הקל על החששות שאופפים אותו לאחרונה. 

קוואלקום  פרסמה כי תרכוש את NXP  תמורת כ-47 מיליארד דולר. טוויטר  ריכזה עניין  לאחר פרסום הדוחות הטובים מהצפוי, והודעתה כי תפטר 9% מכוח העבודה בחברה.

טסלה  הציגה רבעון רווחי והכתה את תחזיות האנליסטים.

בגזרת המאקרו, בשבוע החולף נרשמו 258 אלף תביעות לדמי אבטלה בארה"ב - נתון דומה לצפי האנליסטים, שעמד על 261 אלף תביעות.

פורסם גם נתון מכירות הבתים הקיימים לחודש אוקטובר. בעוד על פי התחזיות הייתה צפויה להירשם עלייה של 1.2% במכירות, העלייה הסופית הינה 1.5%. בחודש ספטמבר נרשמה ירידה של 2.4% במכירות.

הנפט  שוב נמצא במגמת עלייה, לאחר שאתמול התנודד ורשם ירידות על רקע הצהרתה של עיראק כי אינה מתכוונת להיות צד להסכם עתידי שיגביל את תפוקת הנפט שיתגבש בין מדינות אופ"ק בפגישתן הבאה שתתקיים ב-30 בנובמבר. נתון נוסף שתרם לירידות אמש הוא פרסום נתוני איגוד הנפט האמריקאי שדיווחו על גידול של 4.8 מיליון חביות נפט בשבוע שעבר.

מנגד, התפרסם אתמול הנתון השבועי של מלאי הנפט בארה"ב. בעוד האנליסטים ציפו לעליית הנתון לרמה של 700 אלף חביות, גם השבוע נרשמה ירידה של 600 אלף חביות.