הסכם קיבוצי גם בהוט מובייל: תוספת שכר ממוצעת עד 2.7%

כחלק מההסכם העובדים יקבלו מענק חתימה מיוחד, ובנוסף יקבלו מעמד של קביעות בתוך 3.5 שנות העסקה ■ "מהיום לעובדי כל חברות הסלולר יש הסכם עבודה קיבוצי"

הוט מובייל / צילום איל יצהר
הוט מובייל / צילום איל יצהר

הסכם קיבוצי גם בהוט מובייל: הבוקר (ב') הודיעו ההסתדרות, הנהלת הוט מובייל וועד העובדים על הסכם קיבוצי ראשון. תוקפו של ההסכם הוא למשך 3 שנים, ולדברי הצדדים, נקבע בו נקבע בו כי עובדים יקבלו מעמד של קביעות בתוך 3.5 שנות העסקה בחברה. כמו כן, ההסכם מסדיר תהליכי ניוד עובדים בתוך החברה ואיוש משרות באופן שנותן עדיפות לעובדים קיימים.

הצדדים מסרו בהודעה משותפת כי כחלק מההסכמות נקבעה גם הסדרת תהליכי ההתייעלות בחברה בשנים הקרובות, כאשר לעובדים אשר ירצו לפרוש במסגרת תוכנית פרישה מרצון יוצע מענק פרישה מוגדל. 

בהודעה נמסר כי כחלק מההסכם העובדים יקבלו מענק חתימה מיוחד, ייהנו מתוספת שכר ממוצעת של עד 2.7% בשנים הראשונות להסכם, ובנוסף ההסכם קובע כי החל מהשנה השלישית לתוקפו, לכל עובד שהשלים 3.5 שנות ותק תיפתח קרן השתלמות. 

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, מסר עם החתימה על ההסכם: "ברכותי לכל הצדדים על כך שהצליחו לגשר על הפערים ביניהם בתהליך המורכב של המשא-ומתן, והגיעו להסכם שיסדיר וישפר את זכויות העובדים, תוך שהוא מביא לידי ביטוי את הערכת ההנהלה להון האנושי שלה". 

מנכ"ל הוט מובייל, אסף עופר, אמר: "אני שמח על כך שהצלחנו לחתום על הסכם המשלב בין האתגרים העסקים של החברה לבין רווחתם של עובדי החברה. אני מאמין כי חתימה על הסכם זה הוא צעד נוסף ביחסי אמון ושיתוף-פעולה בין ההנהלה לעובדי החברה". 

יו"ר איגוד עובדי הסלולר האינטרנט וההיי-טק, יקי חלוצי, מסר: "אני מברך את העובדים ואת הנהלת החברה על חתימת ההסכם שייצור מציאות חדשה למאות עובדי הוט מובייל. מהיום לעובדי כל חברות הסלולר יש הסכם עבודה קיבוצי". 

יו"ר ועד העובדים, אופיר בר-גיל, אמר: "ההסכם הקיבוצי שהושג הוא פרי המאמץ בו נטלו העובדים ונציגיהם בוועד יחד עם ההסתדרות, והוא משלב איזונים בין ביטחון תעסוקתי ורווחה כלכלית, ככל שמצבה של החברה מאפשר".