ניודי סלולר באוקטובר: הוט מובייל מובילה, גולן טלקום מדממת

הוט מובייל צירפה 100 אלף לקוחות למבצע גלישה ללא הגבלה, והיא ממשיכה להוביל את טבלת הגיוסים בחודש החולף עם 3,470 מנויים חדשים ■ גולן רשמה 4,600 נטישות באוקטובר

חודש של חגי תשרי אולי השפיע במעט על היקף הניודים בסלולר, אבל לא על המגמות בשוק. גם בחודש אוקטובר הוט מובייל המשיכה להוביל בגדול את הגיוסים בשוק במונחי נטו (מצטרפים חדשים מינוס נוטשים), והיא רושמת היקף מצטרפים של 3,470 מנויים חדשים, תוך שהיא משאירה את מתחרתה גולן טלקום להמשיך ולדמם מנויים עם 4,600 נטישות בחודש.

מרבית הגיוסים החדשים בהוט מובייל נזקפים למבצע החדש של החברה של גלישה ללא הגבלה ב-49 שקל לחודש. היקף המצטרפים למבצע, מאז הושק לפני מספר שבועות, כבר הגיע ל-100 אלף.

בגזרת המפעילים הוותיקים נרשמה התעוררות מסוימת בפרטנר, שהצליחה בחודש החולף לרשום גיוס חיובי של קרוב ל-1,000 מנויים. סלקום איבדה באוקטובר 370 מנויים בלבד, ופלאפון איבדה מעל לאלף מנויים.

פרטנר מגייסת פחות מנויים מפלאפון ומסלקום, מפני שהיא באופן עקבי לא עובדת עם משווקים, ולכן היא משמרת לקוחות בעיקר דרך 012 מובייל המותג המוזל שלה. במונחי נטישות פרטנר הצליחה לאבד הרבה פחות מנויים משתיהן, אבל כאמור צריך לזכור ששתיהן גם גייסו הרבה יותר מנויים מאשר פרטנר.

בקרב החברות הווירטואליות - טלזר, שנמצאת בקמפיין באוויר, ממשיכה לגייס יפה מאד ביחס למפעילה וירטואלית קטנה שכמותה, ורשמה קרוב ל-1,500 מנויים חדשים. רמי לוי סלולר סיים עם קרוב ל-500 מנויים חדשים בלבד.

ניודי סלולר באוקטובר
 ניודי סלולר באוקטובר