זכוכית הפלא: פיתוח ישראלי חדשני שצובר תאוצה בעולם

הכירו את גאוזי (Gauzy): חברת סטארט אפ ישראלית שהשלימה לאחרונה סבב גיוס שלישי של כ-7 מיליון דולר מקרנות השקעה מארה"ב ואסיה, ואחראית לפיתוח חדשני בתחום הזכוכית, שמעורר התלהבות רבה מסביב לעולם

גאוזי (Gauzy) חברת הסטארט-אפ הישראלית ומובילה בתחום ה-Materials Science וננו-טכנולוגיה, הכריזה כי השלימה באחרונה סבב גיוס שלישי של כ-7 מיליון דולר מקרנות השקעה מארה"ב ואסיה. למי שלא מכיר נספר שעיקר פעילות החברה מתמקדת בהטמעת מוצרים ויישומים מתקדמים בתחום השליטה במעברי אור - טכנולוגיה אשר מאפשרת, למשל, מגוון יישומים שלא נראו עד כה כמו ברמות שקיפות שונות, אפשרות להקרנה באיכות גבוה על גביי חומרים שונים וגם שליטה אלקטרונית במעברי אנרגיה וחום דרך מפתחים שקופים כמו חלונות.

לאחרונה, נבחרה Gauzy על ידי חברת מרצדס-בנץ להשתתף ב"מאיץ הסטרטאפים החדש של מרדצדס בנץ"- שמטרתו ליישם טכנולוגיות פורצות דרך לייצור רכב סדרתי. מתוך מאות סטארטפים מרחבי העולם אשר הגישו מועמדות למאיץ, התקבלו 13, כאשר Gauzy נבחרה ראשונה וכבר הציגה אבי טיפוס מתקדמים יחד עם מרצדס.

השנה גם בחרה רשת קראון פלאזה העולמית בטכנולוגיה של Gauzy למלון הדגל שלה בשדה התעופה של סינגפור בהיקף של מספר מיליוני דולרים.