לאחר שנה בלבד: מספר 2 בגוגל ישראל רבקה קהת פורשת מתפקידה

שינוי פרסונלי משמעותי בגוגל ישראל: ל"גלובס" נודע כי שנה בלבד לאחר שהצטרפה לחברה, רבקה קהת, סמנכ"לית לקוחות מקומיים ולמעשה מספר שתיים בהיררכיה לאחר מאיר ברנד, פורשת מתפקידה.

קהת הייתה בשנה האחרונה מנהלת הפעילות בישראל כחלק מכוונתה של גוגל להעמיק ולחזק אחיזה בשוק הפרסום המקומי. גוגל ישראל משקיעה לא מעט משאבים בטיפוח הקשרים שלה עם מפרסמים וסוכנויות, ומחזיקה בישראל מטה עם כמות לא מבוטלת של כוח אדם שעובד מול משרדי הפרסום והמפרסמים - בשונה מפייסבוק, שהמטה שלה בישראל מצומצם מאוד וכוח האדם המוקצה לעבודה מול משרדי הפרסום והמפרסמים זעום. לגוגל יש שתי זרועות עיקריות מול שוק הפרסום הקלאסי - האחת בניהולה של עינת נמש, הפועלת ישירות מול סוכנויות הפרסום, והשנייה פועלת ישירות מול מפרסמים.

קהת הגיעה מתחומי השיווק הקלאסי. חלק ניכר מהתפתחות הקריירה שלה היה בפרוקטר אנד גמבל, שם שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית אסטרטגיה. בתחילת דרכה שם היא ניהלה כמה מותגים, בהמשך מונתה לתפקיד אזורי במטה בז'נווה, ואז קודמה לתפקיד מנכ"לית מותג אולדייז העולמי. מפרוקטר המשיכה לתפקיד קצר כראש מטה תכנון אסטרטגיה, שיווק ושירות בחטיבה הקמעונאית של בנק הפועלים. עתה מתברר כי הרומן עם גוגל לא האריך ימים וקהת פרשה.

בגוגל סירבו להתייחס לידיעה.