רח' גורדון 10 בפתח תקווה

סיפור בעלי הדירות

"שנים שניסינו לקדם תמ"א 38. אנשים צריכים להבין שהם נכנסים לתקופה מאוד לא פשוטה. שום דבר לא מהיום למחר וצריך המון סבלנות", כך הדסה, בעלת דירה וחברת נציגות הדיירים, "חשוב מאוד לבדוק הכל בזהירות. כולם רואים את הכסף בקצה הפרויקט, עם פחות הבנה שזה גם נועד לחיזוק. יש גם הרבה גורמים שמציגים עצמם כיזמים וזה לא תמיד מדויק. גם אם חושבים שיודעים הכל, תמ"א זה דבר שצריך להיות מומחה בו. תמיד גם צריך לכתוב את הדברים, בפגישות, כי הכל בסוף מגיע למסמך מחייב".

התמורה ליזם

בתמורה לחיזוק הבניין יוכל היזם למכור 12 דירות חדשות ב-2.5 קומות חדשות ובקומת הקרקע. היצע הדירות כולל דירות 3 חדרים בשטח 80-85 מ"ר, דירות 5 חדרים בשטח שבין 113 מ"ר ל-115 מ"ר, דירת גן בת 4 חדרים בשטח 123 מ"ר עם גינה 45 מ"ר ושלושה פנטהאוזים.

התמורה לדיירים

לכל דירה ישנה יתווספו מרפסת (עם תריס גלילה) בשטח 14 מ"ר, ממ"ד בשטח 12.5 מ"ר, חצי חדר נוסף וחדר רחצה. לחלק מהדירות יהיו מחסנים בקומת הקרקע. המעלית תוחלף, הלובי ישופץ, חדר האשפה והגז יעברו חידוש ויוחלפו כל התשתיות הראשיות והצנרת. במסגרת הפרויקט יוכשרו 25 חניות, ל-13 בעלי הדירות הוותיקים ועוד 12 לבעלי הדירות החדשות.

לו"ז

כל בעלי הדירות חתמו ובקשה להיתר תוגש בקרוב. בחברה מעריכים כי היתר בנייה יתקבל תוך 8 חודשים והבנייה תיארך 20 חודשים.

מיקום: רחוב א.ד. גורדון 10, פינת רחוב המגינים, במרכז פתח תקווה.

מצב קיים: בניין משנות ה-70, ובו 16 דירות בארבע קומות על עמודים. השטח הממוצע של הדירות הקיימות עומד על 90 מ"ר, ללא מרפסות. בבניין יש מעלית וחניה משותפת (13 חניות).

יזם: חיזוק פלוס, מקבוצת תמ"א 38.

הקבלן המבצע: ניר נווה בגדדי חברה לבנייה

אדריכל: סרג'יו דרזנה