קופת המזומנים של מג'יק גדלה: לוותה 120 מיליון ש' מגוף מוסדי

כעת עומדת קופת המזומנים של ספקית כלי הפיתוח ואינטגרציית התוכנה על כ-92.5 מיליון דולר ■ ההלוואה - שאינה מובטחת - נושאת ריבית של 2.6%, ותוחזר ב-7 חלקים שווים עד לנובמבר 2023

חברת מג'יק , המספקת כלי פיתוח ואינטגרציית תוכנה, חתמה על הסכם הלוואה בסך של כ-120 מיליון שקל (31.5 מיליון דולר) עם גוף מוסדי ישראלי - כך דיווחה היום (ד') החברה לבורסה. לאחר נטילת ההלוואה, עומדת קופת המזומנים של החברה על כ-92.5 מיליון דולר (60 מיליון דולר בקיזוז החוב).

תמורת גיוס החוב מיועדת לתמוך בצמיחת החברה, בפעילות הקיימת וברכישות פוטנציאליות. ההלוואה - שאינה מובטחת - תוחזר ב-7 חלקים שווים עד לנובמבר 2023, ונושאת ריבית של 2.6% (לא צמודה). ההלוואה ניתנת לפירעון מוקדם, בתנאים מסוימים וכפופה לעמידה ביחסים פיננסים ושעבוד שלילי.

אסף ברנשטיין, סמנכ"ל הכספים של מג'יק, ציין כי "החוב שגוייס כעת מחזק את הגמישות הנחוצה לנו להמשיך בהרחבת היצע הפתרונות שלנו, הן אורגנית והן באמצעות ביצוען של רכישות נוספות ומאפשרת לנו להמשיך ליצור ערך לבעלי המניות שלנו".

מג'יק, המנוהלת על-ידי גיא ברנשטיין, צפויה לדווח מחר (ה') על תוצאותיה ברבעון השלישי של השנה. האנליסטים המסקרים אותה צופים הכנסות של 50 מיליון דולר ורווח של 14 סנט למניה. מניות החברה, הנסחרות בתל אביב ובניו יורק, רשמו עלייה של 32% בשנה האחרונה ושווי השוק של החברה הגיע ל-320 מיליון דולר.

ברבעון השני השנה הציגה מג'יק גידול של 11% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל ב-2015, לרמה של 47.4 מיליון דולר. הרווח התפעולי שלה נותר יציב ברמה של כ-5.3 מיליון דולר וגם הרווח הנקי על בסיס Gaap שמר על יציבות ברמה של 4.1 מיליון דולר.

נזכיר כי מג'יק השקיעה בחודש יוני השנה סכום של 21 מיליון דולר במזומן ברכישת 60% מחברת ראש-טוב שפיתחה את פלטפורמת Clicks לפיתוח אפליקציות ותוכנה. למג'יק יש אופציה להשלים את רכישת 100% ממניות ראש-טוב על בסיס מנגנון שנקבע עם המוכרים - מייסדי ראש-טוב חנן שחף (מנכ"ל) ואלון צוקר.

מג'יק משתייכת לקבוצת פורמולה שבשליטת אסקו הפולנית, והיא נסחרת בנאסד"ק ובתל אביב לפי שווי של 294 מיליון דולר.