צחי הנגבי ושלמה פילבר הגיעו לביקור בבזק

הביקור של הנגבי מגיע על רקע הנושא הבוער שעל הפרק - האם לבטל את ההפרדה המבנית ■ בזק לא הסכימה למסור מידע על מהות הביקור

צחי הנגבי / צילום: גיל יוחנן
צחי הנגבי / צילום: גיל יוחנן

השר הממונה על בזק, צחי הנגבי, הגיע הבוקר (ג') לביקור בחברת בזק. הנגבי הגיע ביחד עם מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר ועם צוות מצומצם לשיחות סגורות בבזק. במקביל לסיור שערכו לצחי הנגבי, הפגישה נערכת בפורום מצומצם שכולל את בעל השליטה שאול אלוביץ' ועם מנכ"לית בזק סטלה הנדלר.

הביקור של הנגבי הוא לכאורה למטרת היכרות ראשונית, אבל בפועל הוא טומן בחובו חשיבות רבה מאד, שכן על סדר היום של המשרד עומד נושא ביטול ההפרדה המבנית החלה על הקבוצה, נושא שבלשון המעטה נגדיר אותו כקריטי מאד.

הנגבי אמר לאחרונה שהוא מתכנן לקבל החלטות בנושא ביטול ההפרדה המבנית בחברה, וזאת עד סוף החודש. נזכיר רק כי מבקר המדינה ביקש מהנגבי שלא לקבל החלטות בנושא ההפרדה המבנית וזאת עד שיוצגו טיוטות הביקורת של עבודת ביקורת שערך במשרד התקשורת בכל הקשור לרפורמת השוק הסיטונאי. הטיוטות לא מפורסמות לציבור אולם ניתן לשער שהן כוללות ממצאים לא מחמיאים על התנהלות המשרד, ומכאן הסיבה לבקשה החריגה של המבקר מהנגבי שלא לקדם את הנושא עד שייחשף לממצאים.

בזק לא הסכימה למסור מידע על הביקור ומה הוצג בפני הנגבי.

תגובת משרד התקשורת: "סיור השר בחברת בזק מהווה חלק ממערך אינטנסיבי של סיורים ומפגשים שהשר מקיים לצורך היכרות מעמיקה עם התחומים המסורים לאחריותו המיניסטריאלית. במסגרת זו נועד השר עם המנהלים והבעלים בחברות המרכזיות בשוק התקשורת (פרטנר, סלקום ובזק), סייר בחברת יס ובחברת רשת, ויבקר בקרוב בחברת הוט ובחברת קשת".