מניית היום: השיקה מוצר במקסיקו - ומזנקת יום שני ברציפות

פנטזי נטוורק זינקה אתמול וממשיכה במומנטום החיובי גם היום, לאחר שדיווחה על כניסה למקסיקו

הבורסה בתל אביב / צילום: איל יצהר
הבורסה בתל אביב / צילום: איל יצהר

פנטזי נטוורק  ממשיכה לרכז עניין גם היום (ב'), לאחר שדיווחה אתמול כי השלימה את פיתוח והתאמת הפלטפורמה לאצטקה ואתר המשחקים, לרבות אפליקציה נלוות וכי האתר הושק ועלה לאוויר תחת שם המותג aztecaplay.com.

זאת, בהמשך לדיווח החברה מיולי השנה על התקשרות בהסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת ADM Desarollo de Marcas, S.A. de C.V. מקבוצת TV Azteca SAB de CV, אשר לפיו תספק החברה לאצטקה פלטפורמה להפעלת משחקי פנטזי ספורט במקסיקו.

בנוסף מדווחת החברה כי עם השלמת הפיתוח, ההתאמה וההשקה כאמור החל שלב ההרצה שבו הפלטפורמה נפתחה למשחקים על כדורגל מקסיקני, ליגות הכדורגל באירופה וליגות הספורט הגדולות בארה"ב, וזאת במקביל לתחילת שיווק הפלטפורמה ופרסומה במדיה דיגטלית ובערוצי הטלוויזיה של אצטקה.

למיטב ידיעת החברה ועל סמך מחקרי שוק אשר בוצעו בידי גורמים שלישיים, שוק הפנטזי ספורט במקסיקו צומח בקצב מהיר וצפוי להגיע לכ- 1.8 מיליארד דולר בשנת 2020.

מנכ"ל החברה ברק איזנשטיין ציין עם הדיווח כי "אנחנו שמחים על ההשקה במקסיקו ועל ההתקדמות עם אצטקה עפ"י התוכנית והחוזה לשלב ההרצה, דבר המלמד על רצינות ומחוייבות השותף שלנו. שוק הפנטזי ספורט המקסיקני גדול מאוד ואנו מקווים, כי בעזרת השותף האסטרטגי שלו שם נהפוך לגורם מוביל בו".