בזק בינלאומי קיימה אירוע לכ-200 עובדי סטארט-אפים

במסגרת השקת BI Labs, פלטפורמה שמאפשרת לסטארט-אפים להתנסות בתנאי אמת בתשתיות החברה, קיימה בזק בינלאומי אירוע בהשראת טרנד חדרי הבריחה

קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

חברת בזק בינלאומי קיימה אתמול אירוע חדשנות שבו השתתפו 200 אנשי סטארט-אפים. במסגרת האירוע ששמו - Hack it Out, שהתקיים בהשראת טרנד חדרי הבריחה הפופולרי, התחרו יחידים וחברות סטארט-אפ מקומיות בפתרון חידה ונדרשו להפגין ידע בקוד, אלגוריתמים וסטטיסטיקה.

אירוע Hack it Out של בזק בינלאומי הוא חלק מההשקה של BI Labs, פלטפורמה ייחודית של בזק בינלאומי שמאפשרת לחברות סטארט-אפ להתנסות בתנאי אמת בתשתיות בזק בינלאומי במספר תחומים בהם: ניתוח לוגים, ניתוח תעבורה בזמן אמת בקצבים גבוהים, חיבור לכבל התת ימי, ניתוח מתקפות סייבר, חשיפה והתנסות בציוד תקשורת מתקדם בעולם וגישה לרשת הדאטה סנטרים הגלובאלית של בזק בינלאומי. בנוסף, מציעה בזק בינלאומי מנטורינג עסקי וטכנולוגי באמצעות כוח אדם ספציפי המיועד לפרויקט. כל אלו אמורים לייעל את זמן הפיתוח ולהביא מוצרים רלוונטיים יותר לשוק בפרק זמן קצר יותר.

מוטי אלמליח מנכ"ל בזק בינלאומי אמר "מהלכי חדשנות שאנו מניעים ושיתופי פעולה שאנו רוקמים עם חברות הסטארט-אפ, מאפשרים לנו להרחיב את סל השירותים והמוצרים ללקוחות ולייצר עבורם ערך נוסף ובו זמנית מסייעים לקדם את היזמות המקומית".

באירוע פנה אסף אביב, סמנכ"ל השיווק של בזק בינלאומי לעובדי הסטארט-אפים והפתיע אותם כשאמר להם "אם יש לכם מוצר טוב, כזה שיכול להביא ערך ללקוחות החברה שלנו, אם אתם רוצים להתנסות בו על התשתיות שלנו ולהגיע בעזרתנו למסה קריטית של לקוחות, תפנו אלינו לבזק בינלאומי".