Gett משלימה גיוס נוסף של 100 מיליון דולר

החברה חתמה על הסכם לקבלת הלוואה בסך 100 מיליון דולר לתקופה של שבע שנים מהבנק הגדול ברוסיה ■  עד כה החברה גייסה יותר מ-640 מיליון דולר

חברת Gett (לשעבר גט טקסי) מודיעה היום (ד') על חתימת הסכם לקבלת הלוואה בסך 100 מיליון דולר לתקופה של שבע שנים מהבנק הגדול ברוסיה. הכסף ישמש למימון התרחבות עסקית נוספת של Gett, ולפעילות מיזוג ורכישות.

הסכם האשראי, הראשון מסוגו שמעניקה קבוצת זברבנק, מסתמך על קשריה העסקיים הקיימים של Gett עם הבנק במספר תחומים, והוא נחתם לאחר שהחברה גייסה יותר מ-640 מיליון דולר עד כה.

שחר וייסר, מייסד ומנכ"ל Gett מסר: "Gett, אשר חתמה לפני כמה חודשים על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת פולקסווגן, יצרנית המכוניות המוביל בעולם, כעת ממשיכה עם שיתוף פעולה אסטרטגי פיננסי עם הבנק המוביל ברוסיה. בעזרת שותפיות אלו Gett תוכל לחזק את מעמדה כשחקן מוביל בתחומה באירופה."

לדברי אוסקר רצין, סגן נשיא לבנקאות מסחרית וייעוץ בזברבנק "זוהי תחילתו של עידן חדש ומרגש עבור Sberbank CIB שבו נעבוד בשיתוף פעולה קרוב עם יזמים כגון שחר וייסר על מימון החברות הדינמיות ביותר, ונהפוך לשותפיהן בשלב מוקדם יחסית של התפתחותן."

איגור בולנטסב, סגן נשיא בכיר ומנהל בפועל של Sberbank CIB, אמר כי "כחלק מתהליך הדיגיטציה שאנו עוברים והדגש על פרויקטים המשלבים טכנולוגיה פורצת דרך, עסקה כגון זו שחתמנו היום - המהווה הזדמנות למימון עסק דיגיטלי - חשובה במיוחד לאסטרטגיה שלנו. אנו שמחים לתמוך ב-Gett כחברה השואפת לפתח את עסקיה ברוסיה, שהיא אחד השווקים החשובים שלנו, ומחוצה לה."

Gett היא אפליקציית מובייל לשירות הזמנת מוניות ושליחויות דרך הטלפון החכם ברחבי העולם. היא פעילה בלמעלה מ-100 ערים בעולם, ביניהן תל אביב, ניו יורק, מוסקבה ולונדון.