מגמה מעורבת בסיום המסחר בוול סטריט; תשואות הממשלתי המשיכו לעלות

הנפט, שזינק אתמול בכ-8%, המשיך לעלות לאחר הודעת קרטל אופ"ק על הגעה להסכם קיצוץ תפוקות ■ מניות הבנקים הגדולים בארה"ב ריכזו עניין

 בוול סטריט/ צילום: רויטרס
בוול סטריט/ צילום: רויטרס

המסחר בוול סטריט הסתיים היום (ה') במגמה מעורבת. המסחר בבורסות אירופה מתנהל בירידות שערים, לאחר ששוקי אסיה ננעלו במגמה חיובית. 

 

הנפט המשיך לרכז עניין בשווקים לאחר שאמש הודיעו חברות קרטל אופ"ק על הסכם לקיצוץ תפוקות של 1.2 מיליון חביות ביום - כך שכלל היצרניות החברות בארגון יפיקו מידי יום 32.5 מיליון חביות. מניות חברות הנפט הגדולות נסחרות בסנטימנט חיובי על רקע זינוק מחיר הנפט אתמול: שברון , אקסון מוביל , מרתון אויל קופוריישן .

בגזרת המאקרו, התפרסם הנתון השבועי של תביעות האבטלה בארה"ב, שעמד על 268 אלף תביעות חדשות, גבוה מהצפי שעמד על 252 אלף תביעות. בשעה 17:00 (שעון ישראל) התפרסם מדד מנהלי הרכש בתעשיית הייצור שעמד על 53.2 נקודות וזאת לאחר שהתחזיות ציפו לקריאה של 52.1 נקודות. נזכיר שכל נתון מעל 50 נקודות מעיד על צמיחה. לאורך היום יתפרסמו נתוני מכירות כלי הרכב בארה"ב לחודש נובמבר.

בשוק האג"ח המשיכות התשואות על הממשלתי ל-10 שנים לעלות והן נסחרות ברמה של 2.46%, עלייה של 8 נקודות לעומת התשואות אתמול.

מניות הבנקים הגדולים ריכזו עניין לאחר שעלו אתמול בשיעורים גבוהים. בין הבולטות שבהן: גולדמן סאקס גרופ , וולס פארגו , בנק אוף אמריקה .

קמעונאית הדיסקאונט דולר ג'נרל  פרסמה את דוחותיה הרבעוניים, שכללו דיווח על רווח של 89 סנט למניה - 4 סנט נמוך מתחזיות האנליסטים. הקמעונאית מסרה כי תוצאותיה הפיננסיות נפגעו בשל תנועת לקוחות חלשה בחנויות הרשת ומ"הסביבה הקמעונאית המשתנה", כשהכוונה ככל הנראה היא להתחזקות המתמשכת של הקמעונאיות הווירטואליות באופן כללי, והקמעונאיות הסיניות בפרט.

גם קרוגר    פרסמו את תוצאותיה הפיננסיות לרבעון האחרון, בו רשמה רווח של 43 סנט למניה.