בריכת המריבה: הסיפור על התמונה שהטריפה את הרשת

בריכת שחיה מיוחדת שממוקמת במלון ריאד יסמין במרקש שבמרוקו, עומדת במרכזו של סיפור מריבה גדול אשר מכה גלים ברשת ■ אז נכון, הבריכה באמת יפה, אבל זהו רק הפרט השולי בכל הסיפור שזכה להדים מסביב לעולם ■ צפו בוידאו

 

 

בריכה במלון מרוקו/ צילום: אינסטגרם
בריכה במלון מרוקו/ צילום: אינסטגרם

לפעמים כל מה שצריך לעשות זה להישען אחורה ולתת לדברים להתנהל בעצמם. את בית המלון ריאד יסמין (Riad Yasmine) מנהלים זוג צרפתים מאז 2015, והם שיפצו אותו, העניקו לו את העיצוב המרשים ובחרו אסטרטגיית פרסום מבוססת רשתות חברתיות. הם הזמינו בלוגרים ואינסטגרמרים להתארח במלון כדי שיעלו תמונות וכתבות אבל גם הם לא יכלו לצפות שזה מה שיקרה.

בית המלון אירח את האינסטגרמרים לורן בולן ובן זוגה ג'ק מוריס. השניים הצטלמו על שפת בריכה השחייה, ואז הכל הסתבך. בולן, שנכון לכתיבת שורות אלה יש לה 840 אלף עוקבים, האשימה בעלת חשבון אינסטגרם אחר בשם דיאנה שהעתיקה את התמונה שביימה, מדובר בסכסוך מתמשך כשבולן משוכנעת שדיאנה עוקבת אחריה לכל מקום ומצלמת תמונות זהות לאלו שלה.

כשמתבוננים בתמונות שמצולמות באותן זוויות בדיוק ובאותן סיטואציות אי אפשר גם שלא להסכים איתה. מה שכן לתדהמת בית המלון נוצרה התקוטטות וירטואלית שהפכה בין לילה את בית המלון הקטן שמציע בסה"כ שבעה חדרים בעלות של 700 שקלים ללילה ללהיט בכל העולם כשכמובן התפוסה במלון כבר מלאה, כנראה לזמן רב קדימה.