גיוס של 7 מיליון דולר לחברה שמפתחת שתל לפציעות בכתף

ההון שגויס ישמש את חברת אורתוספייס לניסוי קליני שנועד לרישום המוצר שלה בארה"ב ■ המוצר משווק כבר היום באירופה, ישראל, הונג-קונג ורוסיה, ועד כה הושתלו 10,000 יחידות

חברת אורתוספייס (OrthoSpace) אשר פיתחה שתל לטיפול בפציעות בכתף, הודיעה על גיוס של 7 מיליון דולר. בגיוס השתתפה JJDC, קרן ההון סיכון של חברת המכשור הרפואי הענקית ג'ונסון אנד ג'ונסון. כמו כן השתתפו המשקיעים הקיימים: קרן ההשקעות HealthpointCapital, חברת המכשור הרפואי Smith & Nephew וקרן ההון סיכון TriVentures.

ההון שגויס ישמש את החברה לקדם ניסוי קליני, שנועד לרישום המוצר שלה בארה"ב. המוצר משווק כבר היום באירופה, ישראל, הונג-קונג ורוסיה, ועד כה הושתלו 10,000 יחידות של המוצר.

המוצר של החברה הוא בלון אשר מושתל בתוך הכתף הפגועה, מהווה חיץ בין האזורים הפצועים בכתף, באופן שמקל על הכאב, ולאחר מכן מתכלה בהדרגה עם הריפוי. בכך הוא מהווה תחליף לניתוח.

לדברי מנכ"ל החברה, איתי ברנע: "זהו זמן מרגש עבור אורתוספייס. אנחנו רואים אימוץ של הטכנולוגיה בקרב מנתחי הכתף באירופה, אשר מוקירים את הפתרון הפשוט והאפקטיבי לטיפול בפגיעה בגידי הכתף".

ברנע הוסיף כי "הייחוד שלנו הוא שאנחנו נותנים מענה לקבוצת חולים גדולה שמוגדרת כרונית - אנשים יחסית מבוגרים עם איכות רקמות נמוכה, שמגיבים פחות טוב לטיפולים הפולשניים כגון תיקון גידים והחלפות מפרקי כתף".

בין המשקיעים הקודמים בחברה ניתן למצוא גם את קבוצת המשקיעים האמריקאים VLSI, מועדוני האנג'לים תבל, AJJS ו-Earlycap וקרן ההון סיכון Biostar.

חברת קסניה, שהייתה מן המשקיעות הראשונות בחברה, כבר מכרה את אחזקתה בסבב הגיוס הקודם של החברה.

הגיוס האחרון של החברה בוצע לפני כשנה בהובלת הלת'פויינט ובו גייסה אורתוספייס 8 מיליון דולר. בסך-הכול גייסה החברה עד היום כ-23 מיליון דולר, כולל הגיוס הנוכחי.