התמכר למשחק של קייט אפטון בסמארטפון ובזבז מיליון דולר

משחק האסטרטגיה Game of War הצליח לסחוף רואה חשבון מקליפורניה שמעל בכספי החברה בה עבד ■ סכום הרכישות הממוצע של שחקנים במשחק עומד על 550 דולר ■ במקרה הזה הסכומים היו קצת יותר גבוהים...

קייט אפטון, Game of War/ צילום: מתוך הוידאו
קייט אפטון, Game of War/ צילום: מתוך הוידאו

קווין לי, רואה חשבון בן 45 מקליפורניה, הודה כי במהלך 7 השנים האחרונות מעל בכספי מעסיקיו וגרף לכיסו סכום של כמעט 5 מיליון דולר.

את רוב הכסף הוא הוציא על פינוקים צפויים למדי: ניתוח פלסטי, מכוניות יוקרה, חברות במועדון גולף אקסקלוסיבי וכרטיסי VIP למשחקי נבחרת הפוטבול המקומית. אולם לא פחות ממיליון דולר קלי בחר לבזבז ברכישות שביצע במשחק האסטרטגיה Game of War, המשווק בקמפיין טלוויזיוני מושקע בכיכובה של הדוגמנית קייט אפטון.

המשחק הצליח לסחוף אותו מספיק כדי שישלוף את הארנק בכל פעם מחדש. במהלך המשחק, המשתתפים מוזמנים לרכוש שדרוגים לדמויות וחיזוקים שונים שיאפשרו להם לנצח בקרבות, ולפי נתוני החברה סכום הרכישות הממוצע של שחקנים במשחק עומד על 550 דולר. קווין, כאמור, הוציא מעט יותר כסף, ולא ברור כיצד בחברת הביטוח לא שמו לב להוצאה הקיצונית הזו.

מאחר שלקווין אין כל אפשרות להשיב את סכומי הכסף העצומים שאותם גזל, הוא צפוי לרצות עונש מאסר של עד 20 שנה, שיחל בחודש מאי הקרוב. מעניין האם כעת יידרדר המשחק ממעמדו כאחד ממשחקי האייפון הרווחיים בעולם.