ירידות בסיום המסחר בוול סטריט; יציבות בשוק האג"ח

ירידות באירופה ונעילה מעורבת בבורסות אסיה ■ הדאו ג'ונס מתקשה לפרוץ את רמת 20,000 הנקודות ■ מלאי הנפט עלו ושלחו את המחירים לירידות

סוחרים בוול סטריט/ צילום: רויטרס
סוחרים בוול סטריט/ צילום: רויטרס

לאחר נעילה חיובית אמש בוול סטריט, המסחר היום (ד') הסתיים בירידות מתונות. המסחר בבורסות אירופה הסתיים בירידות, על רקע מתקפת הטרור שהתרחשה לפני יומיים בברלין. נעילה מעורבת בבורסות אסיה. יציבות במחירי הנפט.

 

אתמול, מדד הדאו ג'ונס התקרב עד כדי נגיעה מרמת שיא של 20 אלף נקודות. חברת ההשקעות הבריטית שרודרס קיימה כנס, במהלכו ציין הכלכלן הראשי שלה כי כלכלת ארה"ב צריכה לצמוח בקצב של 4% לפחות. כמו כן, תהיה עלייה בשיעור האינפלציה, מחירי מוצרים יעלו, משכורות יעלו, הפד יעלה את הריבית, וזה כמובן יפגע בקצב הצמיחה.

הנפט  מדשדש לאור נתון מלאי החביות בארה"ב שעלו ב-2.3 מיליון חביות כשהתחזיות היו לירידה של 2.4 מיליון חביות. נתון מאקרו נוסף שהתפרסם היה מכירות הבתים יד שנייה שעלו ב-5.61 מיליון בעוד התחזיות היו לעלייה של 5.52 מיליון.

בשוק האג"ח נרשמה יציבות כשהאג"ח הממשלתי ל-10 שנים נסחר בתשואה של 2.55% והאג"ח לשנתיים נסחר בתשואה של 1.21%.

מניית פייסבוק  ריכזה עניין, לאחר שאתמול פורסם כי החברה נחקרת ע"י גופי רגולציית ההגבלים העסקיים באיחוד האירופי, בחשד שמסרה מידע מטעה באשר לעסקת רכישת אפליקציית וואטסאפ לפני כשנתיים. 

בד באת' אנד ביונד , מיקרון , רד האט ,  CalAmp והרמן מילר ידווחו לאחר הנעילה.