קרן ריאליטי רכשה 2.6 דונם בפ"ת תמורת 26 מיליון שקל

התב"ע במגרש מאפשרת שימוש הן למסחר וגם למגורים והיא כוללת זכויות בלתי מנוצלות לבנייה למגורים בהיקף אפשרי של כמה אלפי מ"ר נוספים ■ בכוונת קרן ריאליטי לנסות וליצור זכויות נוספות

המגרש והמבנה הממוקם עליו ברחוב זאב אורולוב 92 בעיר פתח תקווה / קרן ריאליטי
המגרש והמבנה הממוקם עליו ברחוב זאב אורולוב 92 בעיר פתח תקווה / קרן ריאליטי

עסקה בלב העיר פתח תקווה. קרן ריאליטי חתמה לפני מספר ימים על חוזה לרכישת מגרש והמבנה הממוקם עליו ברחוב זאב אורולוב 92 בעיר פתח תקווה, כך נודע ל"גלובס". שטח המגרש כ-2.6 דונם עליו מבנה בשטח בנוי של כ-2,000 מ"ר והקרן שילמה תמורתו 26 מיליון שקל, לא כולל מע"מ. נכון להיום המבנה כולו מאכלס סופר-מרקט בשם "בר כל", המיועד לציבור החרדי. בעלי הסופר הוא גם בעל המגרש שמכר את הנכס והקרקע לקרן. יתרת המגרש שלצד המבנה משמשת כמגרש חניה.

התב"ע במגרש מאפשרת שימוש הן למסחר וגם למגורים והיא כוללת זכויות בלתי מנוצלות לבנייה למגורים בהיקף אפשרי של כמה אלפי מ"ר נוספים. בכוונת קרן ריאליטי לנסות ולהשביח התוכנית וליצור זכויות נוספות באמצעות תב"ע חדשה.

על פי ההסכם שנחתם מול בעלי הקרקע, הנכס עתיד לעבור לרוכשים בחודשים הקרובים והסופרמרקט יתפנה מהמבנה.

המגרש ממוקם בלב פתח תקוה, סמוך לתוואי הרכבת הקלה ולתחנה המרכזית של העיר והיכל התרבות. למבנה גם היסטוריה עירונית מעניינית ובעבר שימש כבית השקם.

בקרן ריאליטי אישרו את הפרטים. לדברי אסף ורדי, שותף בקרן: "לאור ההתפתחות המואצת של פתח תקוה והתכנון העתידי של העיר, הקרן ראתה לנכון לרכוש נכס ראשון בה. הנכס ממוקם באזור עם פיתוח מואץ ואנו משוכנעים שהתוכנית העתידית לנכס תשתלב היטב עם הסביבה.

"רכישת הנכס היא המשך לאסטרטגיית ההשקעה של הקרן לרכישת נכסים שאינם ממצים את הפוטנציאל הגלום. הסופר שנמצא היום בנכס יוצא, אבל אנחנו במו"מ עם סופרים אחרים שיפעלו במקום עד שנשביח את הנכס. זה יאפשר לנו לקבל תשואה בתקופת הבנייה. מדובר בהכנסה צפויה משכירות של כ-1.5 מיליון שקל בשנה. התוכנית שלנו היא לנסות להגדיל את מספר יחידות הדיור שניתן לבנות על המגרש".