הוט מתחילה להעביר שידורים על גבי האינטרנט של בזק

זאת באותם מקומות שהיא לא טרחה להגיע אליהם ולפרוס תשתיות בעצמה, כפי שהתחייב ממנה לפי חוק ■ ותודה למתנה במאות מיליוני שקלים מאת השר צחי הנגבי ומנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר

חברת הוט מתחילה להעביר את שידוריה למאות יישובים שבהם לא פרסה תשתיות, באמצעות שימוש בתשתית בזק.

הוט הודיעה כי תשיק 3 חבילות באותם יישובים שטרם הגיעה אליהם: מחיר חבילת קומפקט (יסוד) - 94 שקל; חבילת קלאסיק (בסיס 3 חבילות) - 194 שקל; וחבילת טופ (בסיס כל החבילות, למעט ספורט פרימיום וארוטי) ב-209 שקל. המשתמשים באותם אזורים לא יוכלו לקבל את חבילת הטריפל של הוט, כי טלפוניה לא כלולה כרגע בחבילה.

כך יוצא שהוט, שאמורה הייתה לפרוס תשתיות משלה בפריסה ארצית מלאה ולהגיע לכל יישוב ויישוב, תיהנה מהעובדה שבזק כבר עשתה זאת. בכך זוכה הוט בנגישות לאותם מאות אלפי לקוחות שעליהם "צפצפה" במשך שנים - בברכת השר צחי הנגבי ומנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר.

הוט, שאמורה להיות חברת תשתית, הצליחה לגרום למשרד התקשורת להתייחס אליה כאל חברה נעדרת תשתיות, כמו פרטנר וסלקום, וככזו היא מקבלת "פרס" של מאות מיליוני שקלים בדמות הזכות להגיע לכל אותם מקומות שסירבה לחבר - על גבי תשתיות בזק. הוט מציינת בהודעתה כי השבוע אמורים להגיע הנגבי ופילבר לחגוג איתה את המהלך במשרדיה.

יש להזכיר כי הוט גם טרם יישמה את מדיניות משרד התקשורת לשוק סיטונאי על גבי תשתיותיה, והיא נאבקת בכך בכל הכוח ובהצלחה עד כה.

כעת הציבור נשאר עם שאלה פתוחה כיצד קיבלה הוט מתנה המוערכת במאות מיליוני שקלים ממשרד התקשורת, למרות שלא עמדה בתנאי הרישיון שלה ולא השלימה את הפריסה האוניברסלית וגם לא אפשרה שימוש בתשתיותיה לטובת מתחרותיה במסגרת רפורמת השוק הסיטונאי.

במסגרת האישור שקיבלה הוט להעביר שידורים על התשתית של בזק, הוט מחויבת לבצע השקעות ברשת שלה בפריסת סיבים אופטיים. יצוין כי תוכנית כזו לא הוגשה עדיין, וספק אם תוגש.