פלאפון חתמה על הסכם שת"פ והפצה עם רשת קרביץ

תיכנס לרשת עם מותג משותף במקום גולן טלקום ■ בכך ממשיכה פלאפון לקדם את האסטרטגיה שלה להרחבת ערוצי ההפצה דרך עשרות חנויות של קרביץ ברחבי הארץ

חברת פלאפון נכנסת לנעלי גולן טלקום במסגרת הסכם עם רשת קרביץ. בכך ממשיכה פלאפון לקדם את האסטרטגיה שלה להרחבת ערוצי ההפצה דרך עשרות חנויות של קרביץ ברחבי הארץ.

שתי החברות ייצאו בשיווק של מותג משותף עם חבילות זולות, ויש להניח שפלאפון שמה לה ליעד למקד מאמצים בלקוחות גולן טלקום שנמצאים בסוג מסוים של אי ודאות על רקע מכירת החברה לאלקטרה צריכה.

המותג החדש K- MOBILE by Pelephone יציע מכשירי סלולר ומסלולים אטרקטיביים החל ממחר (ה'), ועד סוף החודש ייפרס בכ-90 סניפי רשת קרביץ ואקדמון.

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: "אנו שמחים להודיע היום על שיתוף-פעולה ייחודי עם רשת קרביץ, מהרשתות המוכרות והמוערכות בישראל. בזכות שיתוף-הפעולה לקוחות קרביץ ייהנו ממגוון פתרונות סלולר, בתוספת יתרון המחיר והשירות של חברת פלאפון. הכניסה לרשת קרביץ מחזקת באופן משמעותי את האחיזה של פלאפון בעולם הריטייל".

מקרביץ נמסר כי "באמצעות שיתוף-הפעולה עם פלאפון, תעמיק קרביץ את אחיזתה בתחום הסלולר והאביזרים המשלימים ותציע פתרון מלא ורחב ללקוחותיה בתחומי הסלולר, עוד נמסר כי שת"פ זה מעמיק את אחיזתה של קרביץ בתחומי הטכנולוגיה והמחשוב, זאת באמצעות מכלול מוצרים ופתרונות החל ממחשבים, מדפסות, מכשירי סמארטפון, גיימינג, אביזרים משלימים ועוד".

מגולן טלקום נמסר כי "גולן טלקום וחברת קרביץ ערכו פיילוט ראשוני, מצומצם מאד בהיקפו ומתוחם זמנים על מנת לבחון שת"פ אפשרי. בתום הפיילוט הוחלט באופן הדדי כי אין רצון להמשיך לשת"פ בין החברות".