"הסטארט-אפים מישראל בולטים בפתרונות לבנייני וערי העתיד"

סגנית נשיא ג'ונסון קונטרולס: "נהדר לראות את האנרגיה והמומנטום שקיימים בתל אביב...אני בטוחה שהסטארט-אפים הישראלים יעזרו לנו לתת מענה לאתגרי המחר ברחבי העולם" 

Kim Metcalf-Kupres, סגנית נשיא Johnson Controls / צלם: עמית פייס
Kim Metcalf-Kupres, סגנית נשיא Johnson Controls / צלם: עמית פייס

"הסטארט-אפים מישראל בולטים בפתרונות לבנייני וערי העתיד", כך סבורה סגנית נשיא ג'ונסון קונטרולס קים מטקלף-קופרס. היא דיברה בשבוע שעבר בכנס שנערך בתל אביב. 

החברה נוצרה לאחר מיזוג הענק שנסגר לפני כ-4 חודשים בין החברות הבינלאומיות Johnson ו-Tyco, היא כעת החברה מהמובילות בעולם בתחום הפתרונות הטכנולוגיים לבנייה חכמה. החברה נותנת מענה בכל הקשור לניהול ותפעול מתקדם, יעיל ובטוח של בניינים וערים, תוך מתן פתרונות מקיפים לדרישות המתרחבות בתחומי הבניין וסביבתו ותוך סינרגיה ואינטגרציה לתחומים נוספים כמו תשתיות, אנרגיה ושמירה על איכות הסביבה.

לדבריה, "המעבר האדיר שאנחנו רואים מהכפר אל העיר בשנים האחרונות הוא חסר תקדים במונחים היסטוריים והוא בולט במיוחד בסין, בהודו ובאסיה פסיפיק, אבל לא רק שם, רואים את זה גם בתל אביב, רק תרימו את הראש ותראו כמה מנופים יש פה. ככל שהבנייה צפופה יותר כך יש חשיבות רבה יותר ליעילות הבנייה ולתפעול החכם, הבטיחותי והחסכוני של הבניין והאופן בו הוא משרת את המשתמשים הרבים בו. תהליך העיור המאסיבי מהווה גורם מרכזי לפוטנציאל הצמיחה הגדול שאנו רואים בתחום הבניינים והערים החכמות, וזאת על מנת שהעיר לא תהפוך לערב רב של בניינים ואנשים שלא מתפקדים יחד באופן יעיל ובטוח. בעולם כבר מבינים את זה".

מטקלף-קופרס אמרה עוד, כי "נהדר לראות את האנרגיה והמומנטום שקיימים בתל אביב, אשר ממוקמת בדיוק באמצע בין שני השווקים המובילים בעולם - אסיה פאסיפיק והעולם המערבי - זה יתרון גדול של האקוסיסטם המתקדם שיצרתם פה. הסטארט-אפים הישראלים אשר לוקחים חלק בתוכנית השותפים שלנו, Tyco Innovation ובהם מפתחים פתרונות מגוונים לבנייני וערי העתיד, בולטים לחיוב בעיני הנהלת החברה ואני בטוחה שהם יעזרו לנו כחברה גלובלית לתת מענה לאתגרי המחר ברחבי העולם".