ב-400 שקל: פתרון חדש וחכם לבעיה שגורמת למבוכה גדולה

 

מכשיר חדש בשם Aire שנחשף לאחרונה פועל על אותו העיקרון של משאף אלכוהול, רק שבמקום למדוד את אחוז האלכוהול בדם הוא מודד את כמות הגזים במערכת העיכול, ומציע פתרון לאנשים רבים הסובלים מהבעי

בטן נפוחה מגזים היא תחושה לא נעימה ומביכה לכולנו. תמיד ניתן לקחת תרופה להקלה, אבל לא תמיד אנחנו יודעים מה גרם לגזים מלכתחילה. מכשיר חדש בשם Aire של חברת Foodmarble שהוצג במהלך תערוכת CES בלאס וגאס, מנסה לפתור את הבעיה. מדובר במכשיר קטן, הפועל על אותו העיקרון של משאף אלכוהול. רק שבמקום למדוד את אחוז האלכוהול בדם הוא מודד את כמות הגזים במערכת.

הגז שנוצר כתוצאה מאכילת מזון כזה או אחר עובר דרך מחזור הדם ואל תוך הריאות שלכם ואז ניתן למדוד אותו. כאשר אתם נושפים לתוך מכשיר ה-Aire, אפליקציה ייעודית מודדת רמת הפחמימות שעלולות לתסוס ולהפוך לגזים בקיבה שלכם. על מנת לכייל את המכשיר תאלצו לשתות כוס מים עם שקיק של Fodmap, שמורכב מפחמימות מתסיסות, ואז לנשוף לתוך המכשיר כל 15 דקות במשך 3 שעות עד שהמכשיר מסמן שהוא מוכן.

המכשיר החדש מיועד בעיקר לאנשים עם בעיית נפיחות, כאבים, שלשלול או עצירות או לכל אחד אחר שרוצה לנטר את פעולות המעיים שלו. ה-Aire זמין עכשיו להזמנה מוקדמת דרך אתר החברה תמורת 99 דולר, כלומר כ-400 שקל, והוא ישלח אליכם בספטמבר 2017.