נתניהו למשתתפי הליכודיאדה: "מתכוון להנהיג שנים רבות"

בצל חקירתו השלישית, שלח ראש הממשלה מסר ברור לתומכיו בליכוד: "אני מרגיש את עומק התמיכה בי, אתם ורוב הציבור לא קונים את המתקפה" ■ עקץ גם את יריביו: "גאה שתנועת הליכוד מגבה את מנהיגיה"

בנימין נתניהו / צילום: רויטרס
בנימין נתניהו / צילום: רויטרס

בזמן שפעילי הליכוד החלו בחגיגות הליכודיאדה באילת - לצד עימותים וגם פינת הזדהות עם יום הזיכרון הבינלאומי לשואה - ראש הממשלה בנימין נתניהו נחקר היום (שישי) בפעם השלישית על "תיק 1000" ו"תיק 2000". למרות זאת, דבריו לא נעדרו מהכנס של הליכוד: נתניהו שלח ברכה לפעילים, בה התייחס לחקירות והבטיח להמשיך להנהיג את הליכוד והמדינה.

"בימים אלה אנו מודים לכם על תמיכתם האיתנה שמחממת את לבנו", אמר בשמו ובשם רעייתו שרה. "התמיכה הזאת חשובה במיוחד על רקע מסע לחצים בלתי-פוסק מצד גורמים מסוימים שמבקשים להשפיע על רשויות אכיפת החוק והיועץ המשפטי לממשלה להגיש נגדי כתב אישום".

נתניהו שב והדגיש כי "התשובה לגורמים אלה ברורה: בדמוקרטיה מחליפים שלטון נבחר בקלפי, ולא במסע לחצים מתוזמן על רשויות האכיפה והיועץ המשפטי. אנו יכולים להיות גאים בכך שתנועת 'הליכוד' מגבה לאורך השנים את מנהיגיה וניצבת מאחוריהם, בניגוד למה שקורה במפלגות אחרות".

ראש הממשלה הוסיף כי פעילי הליכוד, "כמו רוב הציבור בישראל, לא קונים את המתקפה הזאת נגדי. אני מרגיש את עומק התמיכה בי, ובדרכו של 'הליכוד', בכל מקום שאליו אני מגיע וברשתות החברתיות. בזכות תמיכתם - ובעזרת השם - אני מתכוון להמשיך להוביל את 'הליכוד' ואת מדינת ישראל עוד שנים רבות".

כמו כן חלק נתניהו שבחים למארגני האירוע ופעילי הליכוד: "הליכודיאדה היא אירוע שממחיש את היותו של 'הליכוד' תנועה עממית, תוססת ומובילה. עם שורות תנועתנו נמנים חברים וחברות מכל שדרות החברה הישראלית, והיא סמל לדמוקרטיה במיטבה".

כפי שפורסם אתמול לראשונה בחדשות 2 , ראש הממשלה בנימין נתניהו נחקר היום בפעם השלישית. החוקרים הגיעו הבוקר סמוך לשעה 10:00 למעון ראש הממשלה, והחקירה הסתיימה לאחר כשלוש שעות.

השרה מירי רגב התייחסה הבוקר לחקירה: במהלך כנס הליכודיאדה באילת אמרה רגב כי "מה שעובר ראש הממשלה ומשפחתו בשבועות האחרונים זה לינץ' ציבורי ותקשורתי באמצעות התקשורת וגורמים מהשמאל. חקירה שמתנהלת בתקשורת ערב ערב עם הדלפות מלאות בשקרים וחצאי אמיתות וכל זה כשראש הממשלה מנוע מלהגיב ומלהתייחס לנושא כי הוא תחת חקירה".

רגב הוסיפה: "זו תופעה מכוערת ולא ראויה שכוללת גם מתקפה וכינויים אישיים נגד היועץ המשפטי לממשלה במטרה ללחוץ אותו להגיד כתב אישום נגד ראש הממשלה".