סלקום ונוקיה מקימות מעבדה ליישומי "אינטרנט של הדברים"

מעבדת החדשנות שתוקם בבית סלקום תשמש את החברה לבחינת יישומים שונים בתוך הבית בטרם תוציא אותם לשימוש מסחרי

ישן
ישן

סלקום ונוקיה הכריזו על הקמת מעבדת חדשנות ליישומי IOT (אינטרנט של הדברים) בישראל. המעבדה תוקם בבית סלקום והיא תשמש את סלקום לבחון יישומים שונים בתוך הבית בטרם תוציא אותם לשימוש מסחרי.

לדברי רון שבילי, סמנכ"ל הטכנולוגיות בסלקום, ה-IoT בפס תדרים צר, הינה הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לתקשורת של יישומי IoT שהתקן שלה הושלם לפני מספר חודשים. בימים אלה השלמנו הקמת מעבדת IoT חדשנית ביחד עם נוקיה. המעבדה מאפשרת ליזמים וסטארט-אפים נגישות מוקדמת לטכנולוגיה וסביבת פיתוח בה יוכלו ליצור את פתרונות העתיד".

לדברי יוני סבג, סמנכ"ל שיווק סלקום: "מעבדת החדשות תבסס את היכולת של קבוצת סלקום ליישם פתרונות חדשניים ומתקדמים בעולם ה-IoT ותאפשר לסטארט-אפים וחברות לפתח יישומים מותאמים לרשת ה-IoT המתקדמת והעתידית להיות הנפוצה בעולם".

אריק טל, מנכ"ל נוקיה ישראל ואגן הים התיכון: "אנו מאד גאים על כך שסלקום הינה בין הראשונות בעולם להקים איתנו את המעבדה. יחידות הקצה הראשונות של יצרנים שונים התומכות בטכנולוגיה צפויות להגיע לשוק במהלך 2017". לדברי טל, הטכנולוגיה מבוססת על רשת רדיו סלולרית דור 4 ומתוכננת להתמודד עם מיליארדי חיישני "אינטרנט של הדברים" בו זמנית באמינות גבוהה ובצריכת נתונים ומשאבי רשת מינימליים.