יוסי בלוקה עובר מפרטנר לאלקטרה טכנולוגיות

אלקטרה בע"מ רכשה לאחרונה את מגאסון שעוסקת בפתרונות אבטחה ■ בלוקה, עד לאחרונה מנהל חטיבת שירות הלקוחות בפרטנר, ימונה לתפקיד מנכ"ל אלקטרה טכנולוגיות ואמור להוביל את החברה החדשה לתחום הבית החכם

יוסי בלוקה/ צילום: סיון פרג'
יוסי בלוקה/ צילום: סיון פרג'

יוסי בלוקה, עד לאחרונה מנהל חטיבת שירות הלקוחות בפרטנר, ימונה לתפקיד מנכ"ל אלקטרה טכנולוגיות. בלוקה ינהל את הפעילות החדשה שרכשה אלקטרה בע"מ לפני מספר שבועות - מגאסון, תמורת 80 מיליון שקל. בלוקה אמור להוביל את החברה לטובת המשך הפריסה וההשקעה בתחום הבית החכם, תחום שהחברה מתעתדת להיכנס אליו.

רכישת פעילות מגאסון (60% תמורת 85 מיליון שקל ולפי שווי חברה של 144 מיליון שקל) מהווה פריצת דרך באסטרטגיה העסקית של אלקטרה עם כניסתה לתחום טכנולוגי חדש, שפעילותו תייצר סינרגיה בין כלל פעילויות החברה, במטרה להעניק ערך משמעותי ללקוחות קיימים ופוטנציאליים.

הפעילות החדשה בחטיבה הטכנולוגית, תאפשר לאלקטרה לנהל בצורה חכמה ויעילה יותר את המבנים בדגש על שימוש בטכנולוגיות ירוקות וחדשניות, החוסכות הן במשאבים כספיים הכרוכים בעלויות האחזקה של המבנים והן באנרגיה. הכל תוך שימוש במערכות בקרה וטכנולוגיה מתקדמות והתאמת החללים לצרכים האישיים של כל לקוח.

עולם הבית החכם נמצא בצמיחה מואצת והוא חלק מעולם ה-IOT (האינטרנט של הדברים) עולם שבו יותר ויותר התקנים מחוברים לרשת. בישראל נכנסה לתחום חברת בזק ויש עוד הרבה חברות שמציעות חיבור של מצלמות וחיישנים שונים ישירות לסמארטפון.