נעילה שלילית בבורסה ת"א; מניית קנון נפלה בכ-7%

המסחר בוול סטריט מתנהל בירידות ■ מחר: דוח התעסוקה האמריקאי הראשון מאז נכנס טראמפ לבית הלבן ■ קנון צנחה על רקע ההנפקה הצפויה של החברה בת איי.סי. פאואר בניו-יורק

הבורסה בת"א, בורסת ת"א / צילום: תמר מצפי
הבורסה בת"א, בורסת ת"א / צילום: תמר מצפי

הבורסה בתל אביב ננעלה היום (ה') בירידות שערים על רקע מגמה שלילית בשוקי וול סטריט, ומגמה מעורבת בבורסות אירופה. 

 

הפדרל ריזרב הותיר אמש כצפוי את הריבית בארה"ב ללא שינוי - ברצועה של 0.5%-0.75%. בפד החליטו להמתין לתחילת פעילות אמיתית של ממשל טראמפ החדש כשתחזיות הבסיס נותרו ללא שינוי.

כך למשל, תחזיות האינפלציה של הפד נותרו מתחת לרמת 2%, שוק העבודה ממשיך להפגין איתנו והצמיחה הכוללת של הכלכלה האמריקאית ממשיכה להיות בשיעורים מתונים אך הכיוון הוא של צמיחה.

מחר, נזכיר, יתפרסם דוח התעסוקה החודשי הראשון בארה"ב לאחר כניסת טראמפ לבית הלבן. דוח זה משמעותי ביותר לקביעת שיעורי הריבית, כיוון השווקים ובכלל אחד האינדיקטורים המרכזיים לבריאות הכלכלה הגדולה בעולם.

מניות התקשורת הגדולות נסחרו בסנטימנט שלילי. נציין את סלקום , בי קומיונקיישנס ו-פרטנר .

טבע  המשיכה בנסיונות ההתאוששות שלה לאחר שצנחה השבוע לשפל של כעשור על רקע הפסד במשפט על 4 פטנטים של הקופקסון 40 מ"ג. 

קנון  צנחה בחדות במסחר על רקע החשש מפני כישלון ההנפקה הצפויה של החברה בת שלה איי.סי. פאואר הלילה בניו-יורק. באקסלנס מעריכים כי "אם ההנפקה תצליח, המניה של החברה תקפוץ, כי קנון הולכת לפיצול ולא תהווה חברת החזקות".

מיקרומדיק  מתחילה במכירות בטורקיה: החברה דיווחה לבורסה כי חתמה על הסכם הפצה בלעדי עבור הערכות לזיהוי סרטן שלפוחית השתן במדינה.

[לפורטל הפיננסי][לאתר המעו"ף][לאתר האג"ח]