הסטארט-אפ הישראלי "שופיז" השלים גיוס של 2 מיליון דולר

"שופיז" מציע רכישה חברתית-קבוצתית של מוצרים באמצעות חיבור בין צרכנים ■ הגיוס הנוכחי - בהובלת רון צוקרמן ומשקיעים פרטיים נוספים

שופיז / צילום: שוקה כהן
שופיז / צילום: שוקה כהן

הסטארט-אפ הישראלי "שופיז" (Shopiz.com), המציע רכישה חברתית-קבוצתית של מוצרים באמצעות חיבור בין צרכנים, השלים גיוס הון של 2 מיליון דולר בהובלת רון צוקרמן ומשקיעים פרטיים נוספים. סך הגיוס הכללי של החברה עד היום עומד על 3.5 מיליון דולר כאשר בסיבוב הראשון השקיעו בין היתר הפרסומאים יורם באומן ויוסי לובטון. החברה מתכננת להשתמש בכספי הגיוס הנוכחי כדי להגדיל ולהרחיב את פעילותה, תוך גיוס עובדים לפיתוח בישראל ובשווקים בינלאומיים.

Shopiz הוקמה ב-2014 על ידי גלעד ברובינסקי, ומשרדיה ממוקמים בתל אביב. הפלטפורמה זמינה באתר ובאפליקציה ומאפשרת רכישת מוצרים ושירותים בהנחות משמעותיות ממגוון גדול של חנויות, אתרי אינטרנט ובתי עסק שונים. החברה מפעילה מנגנון של רכישה חברתית המשלבת הורדת מחירים ככל שיותר קונים מצטרפים לקנייה - גם לאחר השלמתה. הלקוחות ממשיכים לקבל החזרים כספיים ישירות לכרטיס האשראי אחרי רכישת המוצר, כאשר לקוחות אחרים מצטרפים לקנייה ומחיר המוצר ממשיך לרדת.

בשופיז מעריכים כי צפי המכירות השנתי של מוצרים ושירותים ממאות חנויות יעמוד על 45 מיליון שקל. החברה מאפשרת לכל חנות וקמעונאי להעלות הצעות למערכת, ללא כל עלות, זאת מבלי לחייב בגודל ההנחות, מספר מדרגות המחיר או בכמויות.

מייסד ומנכ"ל Shopiz, גלעד ברובינסקי: "שופיז מאפשרת ללקוחות לקנות יותר בזול, פשוט כך. ליבת המודל העסקי נשענת על הרכישה החברתית המוכרת מעולמות הצריכה של דירות ומכוניות ומביאה אותו לעולמות האינסופיים של מוצרים יומיומיים. ההיגיון שעומד מאחוריו אומר כי בכל פעם שמישהו מעוניין לקנות דבר מה, ישנם רבים נוספים שרוצים לקנות את אותו המוצר או השירות. אם הם יקנו יחד הם ישלמו פחות".