עיריית ת"א מציגה - הדיגידוג: כרטיס דיגיטלי לכלבים

עיריית תל-אביב משיקה את דיגידוג - כרטיס עירוני לחבריהם הטובים ביותר של האדם ■ הכרטיס יכלול בין היתר תזכורות שוטפות על מועדי חיסון, מידע בנושא גינות כלבים חדשות ואירועים עירוניים לכלבים

איסוף צואת כלבים/ צילום: מהוידאו
איסוף צואת כלבים/ צילום: מהוידאו

4 שנים לאחר שהשיקה עיריית תל-אביב את דיגיתל, כרטיס ההטבות וההנחות לתושבי תל-אביב, היא משיקה את דיגידוג - כרטיס עירוני לחבריהם הטובים ביותר של מחזיקי דיגיתל. מדובר בכ-25 אלף כלבים אשר רשומים במאגר הוטרינר העירוני. היחס בין מספר הכלבים בתל-אביב לבני אדם נחשב לבין הגבוהים בעולם, כ-1:17.

בדומה לכרטיס דיגיתל אשר מקנה מידע והנחות על המתרחש בעיר בהתאם לתחומי עניין מועדפים, כרטיס דיגידוג, הראשון מסוגו בישראל ובעולם, יאפשר לתושבים לקבל מידע על כלביהם: תזכורות שוטפות על מועדי חיסון קרובים אצל הווטרינר העירוני, מידע בנושא גינות כלבים חדשות וקרובות למקום המגורים, אירועים עירוניים לכלבים ועוד.

בעלי הכלבים שישדרגו את כרטיס הדיגיתל שלהם לנון סטופ דיגיתל יוכלו גם ליהנות מהטבות מסחריות אצל הווטרינרים השונים בעיר, חנויות למוצרי כלבים, קורסי אילוף, מוליכי כלבים (דוג ווקר) מספרות ופנסיונים.

עיריית תל-אביב-יפו משקיעה רבות בתחום הטיפול בבעלי חיים. בשנים האחרונות הוקמו בעיר כ-70 גינות כלבים, בעלי חיים חסרי בית זוכים לטיפול וטרינרי מסביב לשעון, ובמקלט העירוני הוחלט על מדיניות נגד המתה כבר לפני למעלה מעשור.

כרטיס דיגידוג החדשני מהווה קפיצת מדרגה משמעותית ברמת השירות העירוני, הן לאלה ההולכים על ארבע והן לבעליהם.