רייטינג: 25% צפו אמש בנשיקה של מירי מסיקה וריטה ב"דה ווייס"

"דה ווייס" מאבדת מומנטום, אך זכיינית ערוץ 2 רשת עדיין מצליחה להכניס 4 תוכניות לעשירייה - בדומה לקשת ■ בערוץ 10 רק אמנון לוי עם רייטינג דו-ספרתי ■ "האח הגדול" בראש הטבלה השבועית

מירי מסיקה וריטה ב"דה ווייס" / צילום מסך
מירי מסיקה וריטה ב"דה ווייס" / צילום מסך

גם השבוע התוכנית היחידה שמצליחה לחצות את רף ה-30% היא "האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת, שמוסיפה להוביל את טבלת הרייטינג זה השבוע השלישי ברציפות. בשבוע שעבר חצו את הרף הזה שני המשדרים של התוכנית, אך השבוע - שנראה שבאופן כללי הצפייה בו הייתה מעט נמוכה - עושה זאת רק התוכנית ששודרה ביום ראשון, עם 31.3%. משדר ההדחה של יום שלישי הגיע ל-29.6%, וגם כך הוא כובש די בקלות את המקום השני בטבלה. יחד עם משדר חצי הגמר של "הכוכב הבא לאירוויזיון", שמתברג למקום השלישי (27.6%), קשת שולטת גם השבוע בצמרת הטבלה.

השליטה הזו נובעת מההיחלשות של "דה ווייס", שפתחה חזק את העונה הארוכה שלה, אך בשבועות האחרונים הולכת ומאבדת מומנטום. השבוע מסתפקים שני משדרי התוכנית ברייטינג שנע סביב 25%, והם מתברגים במקומות הרביעי והחמישי. רשת מכניסה לטבלה גם את "המערכת" עם מיקי חיימוביץ' ששבה מחופשה ארוכה, ונכנסת למקום השמיני עם 16.1%, ולקט של "בא לחדש לכם" ששודר אמש ונכנס למקום העשירי בטבלה (14%). בסך הכול מכניסה הזכיינית ארבעה משדרים לעשירייה הראשונה, נתון זהה לזה של קשת - שלשלושת המשדרים המובילים שלה מצטרף גם הלייט-נייט של גורי אלפי, שממוצע שלוש התוכניות שלו מגיע השבוע ל-14.1% ולמקום התשיעי.

בערוץ 10 חוזר לככב אמנון לוי. אחרי שבשבוע שעבר הסתפקה התוכנית השנייה של העונה החדשה ברייטינג חד-ספרתי, השבוע מטפסת "פנים אמיתיות" ל-13.6% והיא התוכנית הנצפית של הערוץ. יתר משדרי הפריים-טיים של 10 לא נוסקים. "עושות חשבון" מתאוששת גם היא מהנתון הנמוך של השבוע שעבר, אך נותרת בגזרה החד-ספרתית עם 8.9%; הסרט הדוקומנטרי של רועי שרון, "אדון הגבעות", ששודר בשלישי במקום "המקור", עם 8.1%; ו"גב האומה", ששודרה אמש, עם 8.7%.

בגזרת החדשות בסוף השבוע, נתון נמוך יחסית של "אולפן שישי" בהגשת דני קושמרו, 13.4%, מאפשר ל"שישי" עם אילה חסון, שמשיגה 8.1% (בשבוע שעבר: 8.7%), לצמצם את הפער לכ-5 נקודות האחוז. בהקשר זה צריך להזכיר גם את הנתון הנמוך של התוכנית ששודרה לאחר "אולפן שישי", "ערב חד פעמי" עם גורי אלפי, שהציגה רייטינג חד-ספרתי של 8.4%. במוצאי שבת, "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס הגיעה ל-21.7% צפייה מול 9.9% ל"מגזין" עם אושרת קוטלר.

רייטינג 12.2.17
 רייטינג 12.2.17