המוצר הישראלי שגייס 1.2 מיליון דולר ומעורר התלהבות

חברת הסטארט-אפ הישראלית Kado, שמפתחת טכנולוגיית טעינה חדשנית בתצורה דקה, השלימה גיוס הון שיסייע לה להשלים את פיתוח ה-Kado Wallet - מטען הקיר הדק בעולם

חברת הסטארט-אפ הישראלית Kado ( www.kado.tech ), שמפתחת טכנולוגיית טעינה חדשנית בתצורה דקה, גייסה 1.2 מיליון דולר שיסייעו לה להשלים את הפיתוח של מטען הקיר הדק מסוגו בעולם זאת בכוונה להיערך להשקה מסחרית של מוצריה במהלך 2017.. Kado צפויה להביא בקרוב לשוק שני מוצרים: הראשון הוא מטען קיר למכשירי סמארטפון וטאבלט , המוצר השני הוא המטען המתקפל הראשון בעולם למחשבים ניידים. בסבב גיוס הסיד השתתפה קרן ההון סיכון AltaIR Capital .

המטען המילימטרי של החברה למכשירי סמארטפון, Kado Wallet, הכולל כבל נגלל, הוא בעובי של 5 מ"מ - דק עד כדי יכולת לשאת אותו בארנק. משקלו 21 גרם וההספק שלו הוא 10 ואט, מה שהופך אותו מתאים לטעינת מכשירים ניידים נוספים וביניהם טאבלטים, מצלמות, רמקולים, אוזניות אלחוטיות ועוד.

Kado Sleeve למחשבים ניידים, שמשקלו 97 גרם וההספק שלו הוא 70 ואט, הוא המטען המתקפל הראשון בעולם וכולל שתי יציאות USB המאפשרות טעינה בו זמנית של מחשב נייד ומכשיר קטן נוסף כגון סמארטפון או מחשב טאבלט.

מטעני הקיר הדקים הוצגו לאחרונה בהצלחה בתערוכת CES 2017 שנערכה בתחילת ינואר בלאס וגאס וזכו לעניין רב. יזמי Kado כבר הציגו בחודשים האחרונים את אב הטיפוס של המוצר בפני מותגים גלובליים מובילים מאסיה ומארצות הברית, איתם הם נמצאים בדיונים במטרה לקדם שיתופי פעולה אסטרטגיים.