מובילאיי התקינה טכנולוגיה למניעת תאונות ב-4,500 מכוניות בניו-יורק

טכנולוגיה זו מתאפשרת הודות לחיישן ראייה בעל רזולוציה גבוהה, אשר מנתח בזמן אמת תרחישים העלולים להתפתח למצבים מסוכנים

הנפקת מובילאיי / צילום: באדיבות מובילאיי
הנפקת מובילאיי / צילום: באדיבות מובילאיי

חברת מובילאיי הודיעה היום (שבת) על השלמת ההתקנה של טכנולוגיית הימנעות מהתנגשות ותאונות ב-4,500 מכוניות המוצעות להשכרה בעיר ניו-יורק.

בשיתוף עם חברת הביטוח אטלס פיננשיאל הולדינגס ציידה מובילאיי אלפי מכוניות המוצעות לנסיעה שיתופית בטכנולוגיה מתקדמת להימנעות מהתנגשויות, בדגש מניעת תאונות דרכים. בין המכוניות בהן הותקנה הטכנולוגיה, נמצאות מכוניות המוצעות לנסיעה שיתופית באמצעות אפליקציות פופולריות לרבות Uber ו-Lyft.

טכנולוגיה זו מתאפשרת הודות לחיישן ראייה בעל רזולוציה גבוהה, אשר מנתח בזמן אמת תרחישים העלולים להתפתח למצבים מסוכנים. באמצעות החיישן יקבלו הנהגים התרעה מוקדמת אשר תאפשר להגיב בזמן אמת ולמנוע תאונה. כבר בשבוע הקרוב יוצעו 4,500 מכוניות להשכרה בניו-יורק אשר יכללו טכנולוגיה מתקדמת זו.

"ככל שגוברת הפופולריות של תחבורה שיתופית בערים ברחבי העולם, מן ההכרח שמכוניות אלה ינצלו את הטכנולוגיות החדשות על מנת לשפר את בטיחות הנהגים והנוסעים," אומר מורן דויד, מנהל הפיתוח העסקי של מובילאיי. "המערכת של מובילאיי תספק שלוות נפש לבעלי המכוניות והנהגים, בידיעה שהטכנולוגיות המתקדמות ביותר עומדות לרשותם ומספקות רובד נוסף של בטיחות והגנה לנהג ולנוסעים. אנו מצפים להמשיך לשתף פעולה עם שותפינו במניעת התנגשויות ברחבי העיר תוך שיפור התנהגות הנהיגה של האוחזים בהגה."